بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹
نرخ کاتد مس ۶ درصد دیگر افزایش یافت؛

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کاتد مس در یک ماه گذشته

نرخ فروش هر تن کاتد مس شرکت صنایع ملی مس ایران با توجه به افزایش نرخ جهانی مس و همچنین افزایش دلار در سامانه نیما به بیش از ۲۰ هزار تومان مجددا با افزایش قیمت همراه بود و به ۱۳۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به ازای هر تن رسید.
کد خبر : ۲۲۷۲۰۵

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کاتد مس در یک ماه گذشته

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس معاملات صورت گرفته در بورس کالا، شرکت صنایع ملی مس ایران در هفته منتهی به ۱۹ شهریور ماه ۱۳۹۹ موفق به فروش ۵.۸۵۰ میلیارد ریال انواع محصولات شده که این میزان فروش نسبت به هفته قبل از آن تغییری را نشان نمی‌دهد.

در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۳.۷۲۰ هزار تن کاتد مس توسط این شرکت بودیم. نرخ فروش هر تن کاتد مس این شرکت با توجه به افزایش نرخ جهانی مس و همچنین افزایش دلار در سامانه نیما به بیش از ۲۰ هزار تومان مجددا با افزایش قیمت همراه بود و به ۱۳۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به ازای هر تن رسید. این نرخ در مقایسه با هفته قبل از آن افزایش ۶ درصدی را نشان می‌دهد. به این ترتیب در دو هفته گذشته رشد ۱۰ درصدی نرخ فروش و در ماه گذشته رشد ۱۸ درصدی نرخ فروش کاتد مس این شرکت را شاهد بوده ایم.

در جدول زیر آمار معاملات کاتد مس شرکت ملی صنایع مس ایران ارائه شده است:

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کاتد مس در یک ماه گذشته

همچنین در نمودار زیر روند تغییر نرخ فروش کاتد مس این شرکت طی ۶ ماه اخیر ارائه شده که شاهد ثبت بالاترین نرخ فروش محصول کاتد این شرکت در بورس کالا در هفته گذشته هستیم.

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کاتد مس در یک ماه گذشته

همچنین در ادامه نمودار فروش هفتگی این شرکت در بورس کالا طی سه ماه اخیر ارائه شده است. جمع کل ارزش معاملات این شرکت از ابتدای سال تا پایان هفته دوم شهریور ماه به حدود ۷۸ هزار میلیارد ریال رسید.


همان گونه که در نمودار نیز مشخص است شاهد رشد ارزش معاملات هفتگی شرکت در دو هفته اخیر و در مقایسه با متوسط ماه‌های گذشته هستیم.

افزایش ۱۸ درصدی نرخ کاتد مس در یک ماه گذشته

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ادامه رکورد شکنی نرخ کاتد مس در بورس کالا؛

ریزش ۴۰درصدی فروش مس طی یک هفته

رشد کم سابقه نرخ کاتد مس در شهریور ماه؛

فروش ۶ ماهه شرکت به ۱۶۲ هزار میلیارد ریال نزدیک شد

نرخ کاتد مس به ۱۴۴ میلیون تومان به ازای هر تن رسید؛

افزایش بیش از ۲۱ درصدی نرخ کاتد مس در شهریور ماه

ارسال نظر