بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با نماد "بالاس" در حالی در ماه‌های گذشته و پیش از کاهش ۴۰ درصدی قیمت سهامش، اعداد بیش از ۹۳.۰۰۰ ریال را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۲۷۲۷۸

بالاس

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در حالی که در روز‌ها و ماه‌های گذشته بسیاری از کارشناسان و حتی اعضای شورای عالی بورس صحبت از عدم وجود حباب قیمتی در سهام شرکت‌های فعال در بورس و فرابورس ایران به میان می‌آورند، کافیست نگاهی به سود‌های محقق شده شرکت‌ها و قیمت‌های ثبت شده قیمتی آن‌ها بیاندازید تا میزان صحت و سقم اظهار نظر‌های غیرکارشناسانه بسیاری از مدافعان رشد بازار سرمایه بیش از پیش آشکار شود.

بالاس

شرکت مهندسی ساختمان تاسیسات راه آهن با نماد "بالاس" در حالی در ماه‌های گذشته و پیش از کاهش ۴۰ درصدی قیمت سهامش، اعداد بیش از ۹۳.۰۰۰ ریال را به ثبت رسانده  که صورت‌های مالی حسابرسی شده این شرکت حاکی از تحقق سود خالص ناچیزی در حد ۴۵۰ ریال در سال مالی ۱۳۹۸ است.

بالاس

عمده دلیل رشد نامحسوس سودآوری این شرکت در سال مالی ۱۳۹۸ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حتی با وجود کاهش درآمد‌های شرکت مربوط به کاهش بهای تمام شده پروژه‌های شرکت بوده که این موضوع نمی‌تواند نشانه‌ای از بهبود ویژه سودآوری این شرکت در سال گذشته و احتمالا سال آینده محسوب شود.

عمده درآمد‌ها و سرفصل‌های درآمدی این شرکت مربوط به پیمانکاری پروژه ها، تعمیر و نگهداری ساختمان و تاسیسات و حمل و نقل ریلی بوده که در سال ۱۳۹۸ شاهد کاهش چشمگیر درآمد‌های ناشی از پیمانکاری پروژ‌ها در مقایسه با سال مالی گذشته بودیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امین
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲
بنیادی بی بینادی سهم 700 تومانی 7 ماهه 150 تومان سود شناسایی کرده کسی نگاه نمی کند سهمی بالای 200 سود ساخته کسی نگاه نمی کند ولی سهامهای زیانده لیدر شدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۲
گزارش خوبي بود