بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بازار سرمایه به تعادل رسیده/سهم های خریدنی بازار را بشناسید

مدیرسرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان کوروش گفت: در گروه پتروشیمی به خصوص برخی تولیدکنندگان اوره و متانول سهم های مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد. همچنین بعضی سهم های گروه سنگ آهنی و بانکی و حمل و نقل هم با دید حقوقی، خریدنی است.
کد خبر : ۲۲۷۳۱۶

بازار سرمایه به تعادل رسیده/سهم های خریدنی بازار را بشناسید

به گزارش بورس نیوز بازار امروز سرخ و سبز را در کنار هم دارد و با وجود آنکه شاخص کل به مدد رشد نمادهایی مثل "فارس" ، "کگل" ، "وبصادر" و "وبملت" و... تا این لحظه بیش از ۵ هزار واحد رشد کرده، شاخص کل هم وزن اما منفی است و "فولاد" و "فملی" و "حکشتی" و... رنگ سرخ به بازار داده اند.

محمد نوربخش مدیرسرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان کوروش در گفتگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: بازار سرمایه در حال حاضر وضعیت متعادلی دارد و مثبت و منفی های بازار در کنار هم، نشان از اوضاع متعادل بازار دارد. قرار نیست کلیت بازار هر روز سبز بوده و صف خرید باشد

وی افزود: نمیتوان گفت کلیت بازار سرمایه در قیمت های فعلی ارزنده هست یا نه. بعضی سهم های بازار برای سرمایه گذاری جذاب نیستند و در مقابل، سهم هایی هم هستند که برای خرید ارزنده هستند. انتخاب سهم مناسب برای سرمایه گذاری باید بر اساس تحلیل صورت بگیرد و دیگر نمی توان انتظار داشت تمام بازار یکباره و بی دلیل رشد کند. اگر با نگاه تحلیلی در بازار سرمایه، سرمایه گذاری کنیم؛ اتفاقا باید بازار مثبت و منفی را در کنار هم داشته باشد تا فرصت خرید ایجاد کند.

این کارشناس بازار سرمایه در معرفی گزینه های مناسب برای سرمایه گذاری گفت: در گروه پتروشیمی به خصوص برخی تولیدکنندگان اوره و متانول سهم های مناسبی برای سرمایه گذاری وجود دارد. همچنین بعضی سهم های گروه سنگ آهنی و بانکی و حمل و نقل هم با دید حقوقی، خریدنی است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو هیئت مدیره سبدگردان کوروش عنوان کرد؛

روز‌های "زرین" در راه است

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

وجود بازارگردان؛ نقطه قوت سهم های ارزنده بازار

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
آقای............. .به قیافه ت میخوره اینکاره باشی.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷
یه فکری بحال وپترو سرمایه گذاری پتروشیمی کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کجا بودی تا حالا،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
چه عجب یعنی دیگر تر و خشک با هم نمی سوزد و باید با تحلیل خرید کرد نه کیلویی و تلگرامی این خیلی عالی ایست با سوادان بورس را از بیسوادان جدا کردن است انتخاب سهام باید با تحلیل و ارزنده گی سهام صورت گیرد و این درست است و رمز پویایی بورس هم همین است
کارشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵
بقیه بازار هم که کون لقشون و کس خارشون منجمله گروه قندی و منجمله قثابت
ناشناس
سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۷
شایسته سایت شما نیست هر چیزی را چاپ کنید !!!!؟؟؟؟
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۴
گروه دارویی عملکردسان تماشایی است .نرخ داروی تمام شرکتهای دارویی مکرر روند افزایشی وتعداد بیماران در ایران وفروش دارو افزایشی ولی سهام دارویی صف فروش وحجم معاملات کم !!!عجیب نیست ؟؟؟
حمزه غفاری
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۷
سلام . فعلا بازار سرمایه در برخی نمادها نیاز به اصلاح و در برخی نمادها نیاز به ریزش دارد .فعلا زمان نقد ماندن و نظاره کردن بازار است . کت شلوار قشنگ آقای کارشناس چشمان منو بیشتر خیره کرد تا نظر کارشناسیش.
محسن
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۶
من فقط موندم شما شلوارشو از کجا دیدی