بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
درآمد غصینو در مرداد ماه به نسبت دوره مشابه ماه گذشته با ۲۴ درصد کاهش مواجه بود.
کد خبر : ۲۲۷۳۵۵

درآمد غصینو در مرداد ماه به نسبت دوره مشابه ماه گذشته با ۲۴ درصد کاهش مواجه بود

گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت صنعتی مینو با نماد معاملاتی "غصینو" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به ۹۹.۰۵.۳۱، مجموع درآمد خود را از فروش‌های داخلی و فروش صادراتی و همچنین برگشت از فروش «محصولات»، مبلغی بالغ بر ۶۲۱.۵۸۹ میلیون ریال گزارش کرده است.

در این میان بیشترین محصول فروش رفته سبد تولیدی "غصینو" در بازار داخل را «بیسکویت»، «کیک»، «پفک» تشکیل می‌دهند.

«بیسکویت» تنها صادراتی مرداد‌ماه بود؛

از سوی دیگر با نگاهی به آمارهای ارائه این شرکت در مردادماه ۹۹، می‌توان دریافت که تنها محصول «بیسکوییت» از سبد محصولات تولیدی این کارخانه قدیمی توانسته در بازار برون مرزی فروشی را به نام خود ثبت کند.

«بیسکویت» تنها صادراتی مرداد‌ماه بود؛

بر پایه این گزارش، شرکت صنعتی مینو در بخش کسب درآمد ازفروش‌های داخلی و صادراتی مردادماه خود در مقایسه با ماه گذشته، ۲۴درصد کاهش را به خود دیده است؛ همچنین فروش‌های داخلی این شرکت در مردادماه حدودا مبلغ ۶۶۱میلیارد ریال بوده که در مقایسه با فروش‌های داخلی نیز نسبت به همین دوره، به میزان ۲۳ درصد کاهش را تجربه کرده است.

«بیسکویت» تنها صادراتی مرداد‌ماه بود؛

این شرکت در فعالیت ۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹ میزان محصول تولیدی برای بازار داخلی خود را ۲۴.۵۱۸.۴۰۹ کیلوگرم برآورد کرده و بر همین اساس در مقایسه با تیرماه ۹۹ این عدد با ۷ درصد کاهش روبه‌رو شده است.

درآمد غصینو در مرداد ماه به نسبت دوره مشابه ماه گذشته با ۲۴ درصد کاهش مواجه بود

با این اوصاف باید سهامداران این شرکت در انتظار گزارش‌های ۶ماهه باشند که میزان تولید و فروش این بیسکوئیت‌ساز قدیمی مورد بررسی قرار بگیرد که آیا روند نزولی مردادماه در شهریور نیز ادامه‌دار بوده یا آنکه مینو می‌تواند این روند را جبران کند.

از سوی دیگر، با افزایش نرخ‌های متوالی این کارخانه و کاهش فروش شرکت شاید دلیلی بر این گرانی باشد حال مدیران بخش بازاریابی و فروش این شرکت، باید راهکاری برای پیشبرد اهداف و رشد نمودارهای بخش فروش ارائه دهند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر