بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۰
زیان خالص شرکت پلی اکریل ایران در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، ۱۲درصد افزایش داشت.
کد خبر : ۲۲۷۷۴۳

 

افزایش تولید محصولات به نسبت 6ماهه سال گذشته

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پلی اکریل ایران در گزارش صورت مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱ (حسابرسی نشده)، میزان زیان خالص خود را در این دوره مبلغی بالغ بر ۴۵۷.۹۲۱میلیون ریال به ثبت رسانده که این عدد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به میزان ۱۲درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش در این دوره ۶ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱، "شپلی" درآمد‌های عملیاتی خود را حدوداً ۳.۹۰۳میلیارد ریال برآورد کرده و همچنین در بخش درآمد‌های عملیاتی این شرکت در قیاس با دوره مشابه در سال گذشته ۲۸درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

افزایش تولید محصولات به نسبت 6ماهه سال گذشته

در ادامه این گزارش نگاهی داریم به سود (زیان) پایه هر سهم که "شپلی" برای هر سهم خود ۱۲۸ریال زیان را گزارش کرده و همینطور به نسبت سال ۹۸، روند زیان پایه ۱۲درصد افزایش داشته است.

شرکت پلی اکریل ایران در گزارش صورت وضعیت مالی خود در دوره ۶ماهه منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱، زیان انباشته‌ای برابر با ۱۰.۸۴۳ میلیارد ریال داشته که در مقایسه با سال گذشته به میزان ۴درصد افزایش پیدا کرده و همچنین در این دوره مقدار پیش دریافت‌ها مبلغی بالغ بر ۱.۱۹۰میلیارد ریال گزارش شده که افزایش ۱۶درصدی را به خود دیده است.

افزایش تولید محصولات به نسبت 6ماهه سال گذشته

در ادامه این گزارش به نمودار روند میزان فروش "شپلی" در ۵ ماهه ابتدایی سال جاری نگاهی خواهیم داشت و شاهد نوسانات میزان فروش این شرکت هستیم که سال ۹۸ را با میزان ۴.۸۵۷ تن به پایان رساند و در ادامه راه در سال جدید سیر نزولی را در پیش گرفت، اما در خرداد ماه صعود یکباره‌ای را تجربه کرد و حتی رکورد اسفند ماه خود را پشت سر گذاشت، اما چندی نگذشت که "شپلی" فصل تابستان را با سیر نزولی خود آغاز کرد و این روند کماکان ادامه‌دار دارد.

افزایش تولید محصولات به نسبت 6ماهه سال گذشته

حال باید دید که میزان فروش این شرکت، در آخرین ماه تابستان می‌تواند به روند نزولی خود پایان دهد و باردیگر فروش را از سر بگیرد یا آنکه مجددا سیر نزولی به مرز میزان فروش در اردیبهشت‌ماه خواهد رسید و این سوالی است که این روزها سهامداران این شرکت از مسئولان آن می‌پرسند و تاکنون پاسخی در ازای آن دریافت نکرده‌اند.

در این گزارش با نظاره‌ بر میزان تولید و فروش این شرکت در دوره منتهی به ۹۹.۰۳.۳۱ در می‌یابیم که مجموع محصولات تولیدی در این شرکت ۲۵.۹۹۶ تن بوده و بیشترین مقدار تولیدی در بین سبد محصولات "شپلی" را «الیاف و نوار پلی استر» و «نخ پلی استر» داشته‌اند و همچنین در قیاس با مقدار تولیدی ۶ ماهه سال گذشته ۴۶درصد افزایش را در پی داشته است.

افزایش تولید محصولات به نسبت 6ماهه سال گذشته


شرکت پلی اکریل ایران در بخش فروش، مجموع محصولات به فروش رفته در این دوره را ۲۶.۶۷۸تن به ثبت رسانده که همانند بخش تولیدات بیشترین حجم را محصولات «الیاف و نوار پلی استر» و «نخ پلی استر» داشته اند و لازم به ذکر است که "شپلی" به نسبت ۶ماهه سال گذشته ۵۲درصد افزایش را به ثبت رسانده است.

افزایش تولید محصولات به نسبت 6ماهه سال گذشته

بورس‌نیوز در راستای شفاف‌سازی امکان درج نظرات مسئولان این شرکت درخصوص بهبود شرایط تولیدی و فروش این شرکت را داراست.

دریچه info@boursenews.ir آماده ارتباط ما با تمامی مخاطبان بازار است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بورس‌نیوز بررسی کرد "۴۵کیلومتر تا صداقت"؛

بوی پشمک یا کباب ...

ثبت بیش از ۱۰۶۷۰ میلیارد تومان زیان انباشته؛

ورود پر قدرت "شپلی" به باشگاه ۱۰۰۰ میلیاردی‌ها

بیشترین حجم تولید در اختیار «الیاف و نوار پلی استر» و «نخ پلی استر» بوده

منتشر نشود

ارسال نظر
نظرات بینندگان
بهداد خانزاده عشقی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵
با سلام خدمت همه عزیزانیکه پیگیر اخبار و گزارشات شپلی هستند بنده بهداد هستم و نزدیک 4 ساله متاسفانه سهامدار این شرکت بی در و پیکر ، از صمیم قلبم برای همه اونائیکه در امور شرکت با دست اندازی و سند سازی موجبات زیان سهامداران خرد شده اند آرزوی فرا رسیدن دردناکترین ایام حیاتشون رو میکنم . و از آقای دکتر رحیمی تقاضا دارم با همون شفافیت که در ابتدای ورودشون به مجموعه با سهامداران صحبت کردند تقاضا دارم با معرفی عوامل تهیه این گزارش تماما دروغ و جعلی را به محضر سهامداران شریف معرفی بفرمایند تا خدای نکرده شامل عقوبت این افراد نشوند .