بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
مدیرعامل افق کوروش در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افزایش فروش "افق" به ۱۴ هزار میلیارد تومان تا پایان سال

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش گفت: در ۵ ماهه امسال، حدود ۵۵۰۰ میلیارد تومان حجم فروش این شرکت بود، امیدواریم تا پایان سال این رقم به بالای ۱۴ هزار میلیارد تومان برسد.
کد خبر : ۲۲۷۹۲۱

افزایش فروش افق به ۱۴ هزار میلیارد تومان تا پایان سال

امیرخسرو فخریان، مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در گفتگو با بورس نیوز درباره اینکه این شرکت چند درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، اظهار کرد: سهم این شرکت از بازار در سال ۹۸ به ۳ درصد رسیده است که رشد حدود ۴۰ درصدی داشته است..

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با بیان اینکه در حال حاضر ۲ هزار و ۱۳۶ از فروشگاه‌های این مجموعه در حال فعالیت هستند، افزود: برنامه‌ای که در سال گذشته برای توسعه فروشگاه ها، اجرا شد را امسال پرقدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

وی درباره میزان فروش این شرکت گفت: در ۵ ماهه امسال، حدود ۵۵۰۰ میلیارد تومان حجم فروش این شرکت بود، امیدواریم تا پایان سال این رقم به  بالای ۱۴ هزار میلیارد تومان برسد. فخریان درباره قرارداد با صداوسیما بیان کرد: بخشی از خدماتی که شرکت دارد این است که تولیدکنندگان و تامین کنندگان که کالاهایشان را به این شرکت عرضه می‌کنند می‌توانند از امکانات قراردادی که ما با صداوسیما داریم استفاده کنند.

فخریان خاطرنشان کرد: این موضوع موجب می‌شود تولیدکنندگان و تامین کنندگان همزمان با تبلیغاتی که صورت می‌گیرد که بتوانند در ۲ هزار فروشگاه حضور فعال داشته باشند.

مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش درباره برنامه افزایش سرمایه این شرکت تاکید کرد: برنامه ریزی می‌کنیم از محل آورده نقدی و بخشی هم از تجدید ارزیابی دارایی‌ها افزایش سرمایه داشته باشیم.

وی ادامه داد: میزان دقیق افزایش سرمایه مشخص نیست، اما طبق برنامه تلاش می‌کنیم دو تا سه برابر سرمایه فعلی افزایش سرمایه داشته باشیم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر