بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
مدیرمالی این شرکت لبنی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

محصول جدید "غشان" در راه ورود به بازار/ اخبار خوش برای این شیرفروش

شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان، تولیدکننده کره هم بوده و افزایش قیمت کره، موجب افزایش درآمد شرکت فراتر از بودجه پیش بینی شده خواهد شد.
کد خبر : ۲۲۸۰۱۸

محصول جدید غشان در راه ورود به بازار

به گزارش بورس نیوز، منفی های بازار تمام گروه ها را تحت تاثیر قرار داده و سهم های گروه لبنی هم افت قیمت داشته اند. "غشان" هم در ۴۰ روز گذشته افت قیمت ۲۶ درصدی داشته و حالا هم چند روزی است که نماد این شرکت جهت برگزاری مجمع افزایش سرمایه، متوقف شده است.
لازم به ذکر است که "غشان" به تازگی افزایش سرمایه ۶۸۷ درصدی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها را در مجمع به تصویب رسانده است. شیر پاستوریزه پگاه خراسان در مرداد ماه امسال با جهش نزدیک به ۶۰ درصدی نسبت به تیرماه، فروش بیش از ۴۱ میلیارد تومانی داشته و ضمنا در مورد افزایش نرخ کره هم شفاف سازی کرده است.

حمید غفوریان مدیر مالی شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گفت‌وگو با بورس نیوز در خصوص وضعیت شرکت بیان کرد: نماد شرکت به سبب برگزاری مجمع افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها فعلا متوقف شده و احتمالا به این زودی بازگشایی نخواهد شد. به هر حال منفی های بازار روی تمامی سهم ها تاثیرگذار بوده است؛ اما با توجه به وضعیت تولید و فروش و برنامه های در دست اجرای این شرکت، افت قیمت "غشان" توجیهی ندارد.

وی در ادامه گفت: شرکت تولید کننده کره هم هست و افزایش قیمت کره، موجب افزایش درآمد شرکت فراتر از بودجه پیش بینی شده خواهد شد. علاوه بر این، شرکت طرح توسعه ای بسته بندی پنیر تک نفره (۳۰ گرمی) را هم در دست انجام دارد که فعلا در مرحله تولید آزمایشی بوده و تا ۳ ماه آینده، این محصول هم به تولید انبوه رسیده و سبد تولیدات شرکت را متنوع تر خواهد کرد. امیدواریم بازار بر اساس پتانسیل های واقعی هر شرکت، سهم ها را ارزش گذاری کند.

اخبار خوش برای نماد «غشان»

همچنین لازم به ذکر بوده که جلسه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان، با حضور ۷۶درصد صاحبان سهام و نماینده سازمان بورس اوراق بهادار، برگزار شد.

در این مجمع، با افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (زمین) و نظر کارشناسان رسمی دادگستری، هیات رئیسه مجمع با افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۲۰۰میلیارد ریال، منقسم به ۲۰۰میلیون سهم عادی با نام یک هزار ریالی به مبلغ یک هزار ۵۷۴ میلیارد و ۴۴ میلیون و ۹۳۶ هزار ریال منقسم به یک میلیارد و ۵۷۴ میلیون و ۴۴ هزار و ۹۳۶سهم عادی با نام یک هزار ریالی از طریق محل تجدید ارزیابی دارایی‌های ثابت (زمین) موافقت شد.

بر پایه این گزارش، مجمع به رحمان پارسیان مهر مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان، نیز وکالت داد تا مصوبات را در اداره ثبت شرکت‌ها، ثبت کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر