بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
ساعت پنج و نیم عصر؛

گدابازی در یک بازار مکاره!

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به احوالات جماعت نیازمند بهارستان و یک گدابازی از نوع بورسی و..‌.
کد خبر : ۲۲۸۰۳۴

 

۵.۵

به گزارش بورس نیوز اهالی بهارستان آنقدر رفتار جالبی داشته اند که حیف مان آمد اول گزارش سری به این بزرگواران نزنیم. بعد از جنجال دیروز و خبر واگذاری خودروی قسطی به این دوستان با قیمت کارخانه، مردم انتظار داشتند نمایندگان منتخب شان زیر بشقاب پیشکشی جاده مخصوص بکوبند و بگویند ما و رانت و پارتی بازی؟؟؟ اما باز هم آقایون مردم را غافلگیر کردند و جملاتی گفتند که تا سال ها بعد از ذهن مردم نخواهد رفت. مثلا یکی از این دوستان پشت تریبون گفت من ماشین شاسی بلند می خواهم و اسب پیش کشی جاده مخصوصی ها، پای پشت کوه رفتن ندارد! یا یکی دیگر با لحن عصبانی به دوستانش پیام داد که زین پس با نیسان آبی بروید! دیگری هم گفت قسطش را می دهیم! خلاصه که بد نیست از این به بعد هر کس خودرو و وام ودیعه مسکن ۲۰۰ میلیونی و... خواست، برای حضور در بهارستان ثبت نام کند. سایرین هم غر نزنند که حقش نیست نمایندگان شان، لنگ خودرو و وام باشند. فقط مانده ایم این جماعت سواره، چطور درد پیاده ها را درمان خواهند کرد...

ارمغانی از پاستور 

اهالی پاستور هم امروز یک خبر خوب به خریداران دومین ETF دولتی دادند و گفتند تخفیف ۲۰ درصدی را به ۳۰ درصد رسانده اند! مرحبا جانم به قربانت ولی حالا چرا؟

بازار سیاه، بلای جان جوجه ها 

وقتی جوجه های یکروزه را چال می کردند فغان کردیم که به زودی مرغ کم میاوریم؛ ولی گفتند ساکت باشید که زبان بسته ها دان ندارند. حالا کمبود مرغ و تخم مرغ کار را به آنجا رسانده که اهالی پاستور به جای تشکیل جلسه برای رفع و رجوع مشکلات کلان تر، گرد هم می آیند تا برای کمبود تخم مرغ چاره اندیشی کنند. اما عجیب تر این است که عده ای دلار ۴۲۰۰ تومانی گرفته اند تا ذرت و سویا وارد کنند و وارد هم کرده اند؛ ولی حالا نیست! نپرسید کجاست که قطعا وقتی گرانی در بازار بیداد می کرد، حتما پیدا خواهد شد.

حبابی تا عرش اعلا در بازار مکاره خودرویی ها
در بازار خودرو قیمت ها سر به فلک کشیده، تا جایی که مدیران خودروسازی خارجی انگشت به دهان مانده اند. مثلا یکی از انواع خودروهای خارجی در بازارهای جهانی صفر کیلومترش ۸۶ هزار دلار ارزش دارد (با دلار ۲۷هزار تومانی می شود ۲ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان)؛ ولی در کشور ما مدل ۲۰۱۳ آن ۱۵ میلیارد تومان قیمت گذاری شده! نگویید حباب که برخی اقتصادیون کف به دهان می آورند و باز به بورس و بورسی ها خرده میگیرند...


و شاهکار آخر، گدابازی از نوع بورسی است. در یکی از عرضه های اولیه اخیر، به هر نفر ۱۰ سهم تخصیص یافت و حالا هم به ازای هر سهم، ۱۵ ریال سود تقسیم کرده اند. اگر ۱۵۰ ریال تان را خواستید، اعلام کنید تا راهنمایی تان کنیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷
پرچمداران اصولگرایی بهتراست از اصولشون دفاع کنند و یا برا همیشه .......
صفر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۸
بگو کدنا ..حالا اعلام میکنه از بهمن ماه برید از بان با کارت ملی دریافت کنید
دوم اینکه واقعا خیلی خوشم میاد که خوب انتقاد میکنید ولی مواظب تهدیدها باشید به مذاق بعضی ها خوش نمیاد