بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

۲ هدف پیش روی " آی بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان گفت: در یک سال آینده دو هدف توسعه شعب و نیز استانداردسازی خدمات هم از لحاظ نوع خدمات و هم از نظر عمق بخشی در دستور کار قرار دارد.
کد خبر : ۲۲۸۰۹۸

۲ هدف پیش روی

میثم فدایی مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس‌نیوز با بیان اینکه نخستین شعبه این شرکت در اصفهان شکل گرفت، اظهار کرد: این شعبه به‌عنوان سوپرمارکت مالی و شعبه‌ای مستقل از شبکه بانکی شکل گرفته که بسیار موفق بود و در بسیاری از زمان‌ها در این شعبه رکورد‌هایی که در جذب منابع زده می‌شد از تمامی شعب حتی تهران نیز بیشتر بود، علت موفقیت آن هم این بود که ما از شبکه بازاریابی بسیار قوی در تامین سرمایه تمدن به دلیل وجود سایت بهره‌مند بودیم و این شبکه کمک کرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های شرکت برای گسترش به ۴۰ شعبه بوده اما؛ صرفا به دنبال کار نمایشی نخواهیم بود و در تمام شهر‌هایی که پتانسیل و ارائه خدمات بازار سرمایه وجود داشته باشد، اقدام به تکثیر شعبه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان گفت: در حال حاضر از شهر تبریز، اردبیل، زنجان، آمل، کاشان، شهر لار، شهر شاهرود و سبزوار درخواست تاسیس آماده ولی راه اندازی شعبه در مرحله نخست نیازمند امکان‌سنجی است.

فدایی با بیان اینکه برنامه لانچ شعب در قالب سوپرمارکت مالی کار بسیار سختی است بیان کرد: زمانی که می خواهید شعبه بانک را گسترش دهید الزامات خاص شبکه بانکی را دارد و از نظر تنوع خدمات، یکسری خدمات تعریف شده مشخص مثل سپرده‌گذاری و وام‌گیری وجود داشته و مردم کاملا به این خدمات آشنا هستند اما؛ در بحث سوپرمارکت مالی خدمات از دو جنبه نیازمند بازاریابی دقیقی است، یکی بحث تنوع این خدمات بوده و مردم باید بدانند که سوپرمارکت مالی چه کارهایی انجام می‌دهد باید مفاهیم خدمات مختلف را برای مردم تبیین کنیم و بعد بتوانیم این خدمات را به نحو شایسته‌ای ارائه دهیم.

وی خاطرنشان کرد: در یک سال آینده دو هدف توسعه شعب و استانداردسازی خدمات از لحاظ نوع خدمات و عمق بخشی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان با بیان اینکه مجموعه تامین سرمایه تمدن از سال ۹۱ کار خود را آغاز کرد گفت: طی این سال‌ها صندوق‌های سرمایه‌گذاری متعددی داشتیم که این صندوق‌ها از نظر حجم دارایی‌های تحت مدیریت، بیشترین حجم دارایی را در بازار سرمایه حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در اختیار دارد.

فدایی تصریح کرد: مجموعه‌ای با این حجم از دارایی تحت مدیریت و بیش از یک و نیم میلیون نفر مشتری که بیش از یک بار در ابزار‌های تامین سرمایه تمدن سرمایه گذاری کردند موجب شده به مرور زمان و با توجه به سودی که پرداخت شده اعتماد خوبی جلب شد.

وی با بیان اینکه در سوپرمارکت مالی ارائه خدمات باید به نحو شایسته انجام و آموزش نیروی انسانی خبره نیز انجام شود، افزود: در مجموعه تامین سرمایه تمدن نیرو‌هایی که جذب می‌شوند باید هم دانش کافی داشته باشند و هم بتوانند ابزار‌های مختلفی را که باید در شعبه ارائه خدمات دهند به خوبی درک کنند و بتوانند به مشتری ارائه دهند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیر ارشد اجرایی "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افتتاح شعب جدید سوپرمارکت مالی"ای بی شاپ"

مدیر عملیات "ای بی شاپ" در گفت‌وگو با بورس نیوز:

طراحی نرم افزار جدید برای مدیریت شعب " ای بی شاپ"

مدیرعامل شرکت آسان سرمایه گستر ایرانیان در گفت‌وگو با بورس نیوز:

توسعه شعب آی بی شاپ در شهرهای مختلف

ارسال نظر