بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
۲۴ هزار میلیارد ریال درآمد در نیمه نخست امسال کسب شد؛

رشد ۱۸ درصدی نرخ فروش "فولاژ"

شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهریور ماه عملکرد خوبی را داشته و موفق به کسب درآمد عملیاتی ۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریالی شده است. 
کد خبر : ۲۲۸۱۳۵

رشد ۱۸ درصدی نرخ فروش

 
به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در شهریور ماه عملکرد خوبی را داشته و موفق به کسب درآمد عملیاتی ۵ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریالی شده است. 
رشد ۱۸ درصدی نرخ فروش
 
این میزان فروش در مقایسه با ماه قبل از آن رشد در حدود ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد. افزایش مقادیر فروش فولاد مهندسی صادراتی را می‌توان دلیل اصلی رشد درآمد‌های شرکت عنوان کرد.
 
نرخ فروش محصول اصلی شرکت یعنی فولاد آلیاژی نسبت به ماه قبل تغییر خاصی را نشان نمی‌دهد و با ۰.۲ درصد کاهش قیمت به ۱۳۱ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ازای هر تن رسید؛ همچنین در این ماه ۹.۵۷۲ تن فولاد مهندسی صادراتی با متوسط نرخ ۸۶ میلیون و ۸۶۰ هزار ریالی به فروش رسیده است.
 
به این ترتیب جمع کل درآمد‌های عملیاتی محقق شده این شرکت در نیمه نخست امسال و تا پایان شهریور ماه به ۲۴ هزار و ۵۴ میلیارد ریال رسیده که این میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۷۵ درصدی را نشان می‌دهد.
 
لازم به ذکر است، مقادیر فروش تجمیعی شرکت در ۶ ماهه نخست به ۲۳۸ هزارتن رسیده که ۱۴ هزار تن بیش از مدت مشابه سال گذشته است. متوسط نرخ فروش محصولات نیز در یک سال گذشته ۶۴ درصد افزایش داشته است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دمای درآمدی کوره‌های این فولادساز اندازه‌گیری شد؛

رشد ۱۹۷درصدی درآمد سالانه " فولاژ "/ رکورد تیرماه فروش داخلی شکسته می‌شود!

رشد نرخ‌های فروش این فولاد آلیاژی ادامه داشت؛

"فولاد" و رشد ۱۰.۳درصد نرخ فروش

سود ۹۴۴ ریالی هر سهم این فولاد آلیاژی در نیمه نخست سال ۹۹؛

افزایش ۱۱۲ درصدی سودآوری "فولاژ"

ارسال نظر