بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
گزارش هفتگی صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت؛

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها...

بهترین عملکرد ماهیانه را صندوق کوثر یکم با بازدهی ۴.۴ درصدی محقق کرده و پس از این صندوق، پارند پایدار سپهر با ۳.۵ درصد قرار دارد.
کد خبر : ۲۲۸۱۳۸

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها/ صندوق کوثر یکم رکورد زد

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، در این گزارش به بررسی نوسانات ارزش و بازدهی صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت پرداخته شده که اقلام اصلی مربوط به صندوق‌ها را در جدول زیر مشاهده می‌نمایید. از جمله عناصر اصلی جدول زیر می‌توان به آخرین ارزش صندوق ها، بازدهی ماهیانه و بازدهی یک ساله آن‌ها اشاره کرد.

ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت به بیش از ۲۵۱ هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان رسیده و با احتساب بازدهی کسب شده در هفته گذشته شاهد خروج ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان در قالب ابطال واحد‌های سرمایه گذاری صندوق‌های درآمد ثابت بوده ایم.

پس از ارائه جدول زیر که بر اساس میزان بازدهی سالیانه صندوق‌های درآمد ثابت ارائه شده، موارد اصلی به صورت جداگانه توضیح داده شده است:

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها/ صندوق کوثر یکم رکورد زد

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها/ صندوق کوثر یکم رکورد زد

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها/ صندوق کوثر یکم رکورد زد

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها/ صندوق کوثر یکم رکورد زد

• ارزش کل صندوق‌های با درآمد ثابت در هفته گذشته به ۲۵۱ هزار و ۵۶۶ میلیارد تومان رسید. در این هفته شاهد خروج ۲ هزار و ۲۰۶ میلیارد تومان از صندوق‌های درآمد ثابت بودیم. این مبلغ معادل در حدود یک درصد از ارزش این صندوق‌ها بوده است.


• بیشترین جذب منابع مالی و همچنین بیشترین خروج سرمایه از صندوق‌های با درآمد ثابت را در جدول زیر ارائه کرده‌ایم.

بازدهی ۱.۵۵ درصدی صندوق‌ها/ صندوق کوثر یکم رکورد زد

• میانگین بازدهی ماهیانه صندوق‌های با درآمد ثابت دریک ماه منتهی به یکم مهر ماه سال جاری به ۱.۵۵ درصد رسیده و بهترین عملکرد ماهیانه را صندوق کوثر یکم با بازدهی ۴.۴ درصدی محقق کرده و پس از این صندوق، پارند پایدار سپهر با ۳.۵ درصد قرار دارد. صندوق پیشگامان سرمایه نوآفرین نیز با ۳.۴۵ درصد در رتبه سوم بهترین بازدهی یک ماهه قرار دارد.

• صندوق صبای هدف با ۲.۵۸ درصد بازدهی منفی بدترین عملکرد ماهیانه را داشته است و پس از آن صندوق‌های توسعه سرمایه نیکی و اندوخته پایدار سپهر به ترتیب با ۱.۱۴ و ۰.۹ درصد بازدهی منفی قرار دارند.

• میانگین بازدهی سالیانه صندوق‌های درآمد ثابت به ۳۲.۵ درصد رسیده است. بیشترین بازدهی سالیانه را صندوق الماس بیمه دی با ۸۵.۵ درصد بازدهی به خود اختصاص داده است. صندوق الماس پایدار و اندیشه فردا با ۶۸.۱ و ۶۴.۸ درصد رتبه‌های بعدی بهترین عملکرد سالیانه را داشته اند.

• ضعیف‌ترین عملکرد سالیانه نیز مربوط به صندوق‌های امید انصار، زرین شهر و امین انصار به ترتیب با ۱۹، ۱۹.۲ و ۱۹.۳ درصد بازدهی است.

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رکورد ۶ ماهه در نزدیکی شکستن آمار‌های سالانه؛

حق بیمه‌صادره "ودی" و رشد ۱۱۵درصدی

کارشناس صنعت بیمه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

زمانی برای افزایش جذابیت بیمه‌های عمر!

ارسال نظر