بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
ادامه نرخ‌های فروش محصولات در شهریور ماه؛

"فایرا" و رشد نرخ‌هایی که باورش سخت است

عملکرد ماهانه شرکت آلومینیوم ایران در شهریور ماه، همچنان شاهد افزایش نرخ‌های چشمگیر شمش بیلت، آلیاژ و ...، هستیم.
کد خبر : ۲۲۸۲۰۶

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، دیگر افزایش نرخ‌های فروش انواع محصولات فلزی به قدری زودهنگام و محسوس شده که باورش برای بسیاری از فعالین اقتصادی دشوار است. کافی است نگاهی به روند رشد نرخ‌های فروش شرکت آلومینیوم ایران در ماه‌های اخیر بیندازیم تا تصور آنچه در صنایع پایین دستی و در قیمت تمام شده مصرف کنندگان در حال وقوع بوده بیش از پیش آشکار شود.

بر اساس گزارش عملکرد ماهانه شرکت آلومینیوم ایران در شهریور ماه، همچنان شاهد افزایش نرخ‌های چشمگیر شمش بیلت، آلیاژ و ...، هستیم.

همانگونه که در جدول فوق نیز مشاهده می‌شود، در عملکرد شهریور ماه شرکت شاهد رشد دستجمعی و البته نگران کننده نرخ‌های فروش انواع محصولات آلومینیوم ایران در مقایسه با مرداد ماه هستیم. در مجموع کل مبالغ فروش شرکت در شهریور ماه ۵.۷۱۲ میلیارد ریال و البته در حدود ۱.۵۰۰ میلیارد ریال کمتر از فروش مرداد ماه بوده که این مبلغ با توجه به ۲۹.۵۴۳ میلیارد ریال فروش ۶ ماهه نخست سال جاری، عملکردی مطلوب به نظر می‌رسد.

این موضوع که این روند افزایشی با شرایط کنونی کشور همچنان ادامه می‌یابد یا خیر سوالی است که می‌بایست از مدیران ضعیف و شاید ناآگاه وزارت صنعت پرسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش محسوس حاشیه سود شرکت نسبت به سه ماهه اول سال؛

رشد ۹۰ درصدی سود خالص "فایرا" در ۶ ماهه اول سال

ارزش معاملات به بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال رسید؛

صعودی شدن مجدد نرخ محصولات ایرالکو در بورس کالا

نوسان نرخ محصولات آلومینیوم ایران در بورس کالا؛

۲۱ هزار میلیارد ریال ارزش معاملات آلومینیوم در بورس کالا

ارسال نظر