بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱
«فروش پین و اعتبار» در یک‌سال ۱۴درصد افزایشی شد؛

درآمد "آپ" در ۶ماهه ۲۶درصد صعودی شد/ سیر نزولی اصلاح شد

" آپ " در مقایسه با ۶ ماهه ابتدایی سال گذشته ۲۶ درصد افزایش را در کارنامه خود منظور کرده است.
کد خبر : ۲۲۸۴۱۷

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت آسان پرداخت پرشین در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به پایان شهریورماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده شرکت خود را مبلغی بالغ بر ۴.۶۴۵.۵۵۳ میلیون ریال برآورد که در این بین بیشترین میزان خدمات یا فروش را «فروش پین و اعتبار» با میزان ۴.۲۴۱.۳۳۴ میلیون ریال به ثبت رسانده است.

"آپ" در شهریورماه به نسبت دوره مشابه خود در سال گذشته به میزان ۱۴درصد رشد را به همراه داشته و همچنین نسبت به ماه گذشته یک درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده است.

شرکت آسان پرداخت پرشین در ۶ماهه ابتدایی سال جاری درآمدی برابر با ۳۲.۰۱۵.۳۷۶ میلیون ریال کسب کرده که در مقایسه با ۶ماهه ابتدایی سال گذشته ۲۶درصد افزایش را در کارنامه خود منظور کرده است.

بر پایه این گزارش، همانطور که در متن فوق ذکر شد بیشترین میزان درآمد را «فروش پین و اعتبار» در اختیار خود داشت و همچنین رتبه بعد را «درآمد کارمزد و تراکنش شاپرکی» با مبلغ ۳۳۵.۲۲۴ میلیون ریال به ثبت رسانده است. نگاهی خواهیم داشت به نمودار درآمد کسب شده در بخش «فروش پین و اعتبار» در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری:


طبق گزارش ارائه شده، در حال حاضر نگاهی خواهیم داشت به روند میزان درآمد‌های عملیاتی " آپ " در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری که پس از طی کردن سیر نزولی حال در مسیر صعود قرار گرفته است:

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷
آپ دست دوتا خانواده ........و .............بنام شهیدی و منصوری هست که بعلت سهامدار عمده بودن طی سالها فقط و فقط جیب سهامداران خرد را خالی میکنند و بورس هم هیچ کاری تابحال با انها نداشته. تو پیجهای آپ در هر سایت بورسی بروید میبینید که سهامداران خرد ضرر تحمیل شده همش در حال فحش دادن به اینا هستن.پس همگی با هم لعنت بفرستید به این دو خانواده شاید خداوند شرشان را از سر سهامداران خرد مظلوم کم نماید..انشاله آمین.
حمید م
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
بخدا قسم انقدر تو این سهم اذیتمون کردن که اپلیکشین آپ رو از تو گوشیم پاک کردم.مالک های شرکت خیلی خیلی ...............
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۷
آپ و دو سهامدار عمدش جرثومه فسادن