بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
رشد ۶۰ درصدی فروش ۶ ماهه نسبت به سال گذشته؛

فروش جالب توجه پتروشیمی کرمانشاه در شهریور ماه

مقادیر فروش تجمیعی فروش شرکت در این بازه زمانی به ۳۳۰ هزار تن رسیده که ۱۳ هزار تن افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۲۸۴۵۹

رشد ۶۰ درصدی فروش ۶ ماهه نسبت به سال گذشته

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پتروشیمی کرمانشاه در شهریور ماه فروش سنگینی را ثبت کرده و رقمی معادل ۴۵ درصد از کل فروش ۶ ماهه نخست این شرکت در شهریور ماه محقق شده است.

رشد ۶۰ درصدی فروش ۶ ماهه نسبت به سال گذشته

جمع کل فروش محقق شده این شرکت در آخرین ماه از فصل تابستان به ۴ هزار و ۴۲۶ میلیارد ریال رسیده تا به این ترتیب جمع کل درآمد‌های این شرکت در نیمه نخست سال ۹۹ به ۹ هزار و ۹۳۱ میلیارد ریال برسد. این میزان فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد بیش از ۶۰ درصدی را نشان می‌دهد.

مقادیر فروش تجمیعی فروش شرکت در این بازه زمانی به ۳۳۰ هزار تن رسیده که ۱۳ هزار تن افزایش را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد. به این ترتیب مشاهده می‌شود که بخش اعظم رشد درآمد‌های شرکت نسبت به سال گذشته مربوط به رشد نرخ‌های فروش بوده است.

نرخ فروش اوره صادراتی شرکت با ۱۳ درصد افزایش به ۴۰ میلیون ریال به ازای هر تن رسیده است. همچنین نرخ اوره کشاورزی بدون تغییر نسبت به مرداد ماه و ماه‌های قبل‌تر معادل ۲۲ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال بوده و نرخ سایر اوره فروش رفته در بازار داخلی نیز با ۱۱ درصد رشد قیمت به ۳۳ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال رسیده است.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه شرکت از ابتدای سال ارائه شده است. همان گونه که در نمودار نیز مشخص است در شهریور ماه شاهد رشد محسوس فروش شرکت هستیم. نوسان کسب درآمد‌های عملیاتی در ماه‌های مختلف در نمودار به وضوح مشخص است.

رشد ۶۰ درصدی فروش ۶ ماهه نسبت به سال گذشته

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فروش ۳.۵۰۰ میلیارد ریالی کرماشا در آبان ماه

ادامه روند افزایشی نرخ اوره شرکت

فروش ۷ ماهه شرکت به ۱۱ هزار و ۴۴۴ میلیارد ریال رسید؛

رشد ۶۲ درصدی نرخ اوره کشاورزی "کرماشا"

فروش ۵ ماهه شرکت به ۵.۵۰۰ میلیارد ریال رسید؛

افزایش نرخ فروش اوره "کرماشا"

ارسال نظر