بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
در آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران مربوط به سال ۹۸، در بین خودروسازان گروه بهمن، شرکت بهمن دیزل و سیباموتور به ترتیب مقام اول و سوم در بین خودرو‌های تجاری و شرکت بهمن موتور مقام دوم کسب کردند. این ارزیابی در حوزه‌های وضعیت سیستم خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه‌های مجاز، رضایتمندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها و رضایت نمایندگی‌های مجاز از شرکت عرضه کننده خودرو بوده است.
کد خبر : ۲۲۸۵۵۰

به گزارش بورس نیوز، رضا نیکو نماینده شرکت بهمن موتور در استان فارس با اشاره به تغییرات مثبت و روند رو به رشد خدمات پس از فروش پس از فروش گروه بهمن پس از خصوصی سازی گفت: حضور نیرو‌های آموزش‌دیده و با تجربه، استانداردسازی نمایندگی‌ها که از دو سال پیش آغاز شده و هنوز این روند ادامه دار است، تامین به موقع قطعات یدکی، استفاده از تجهیزات مناسب و به روز و... سبب شده تا بهمن موتور مقام دوم در نتایج ارزیابی خدمات پس از فروش سال ۹۸ حوزه خودرو‌های سبک را کسب نماید. همچنین گروه بهمن همیشه به آموزش اعتقاد و باور دارد و بدین منظور به طور منظم با برگزاری دوره‌های حضوری و برخط در زمینه‌های متفاوت از جمله سفارش گذاری، فرآیند‌ها و... برای نمایندگان، تاثیر بسزایی در کسب این رتبه داشته است و توانسته در دو سال اخیر مقام نخست را در این خصوص کسب کند.
حسین احمدی نماینده شرکت بهمن دیزل در استان فارس که در سال ۹۶ و ۹۷ رتبه نخست نمایندگان حوزه خودرو‌های سنگین را به خود اختصاص داده است، در خصوص سفارش گذاری و نحوه تامین قطعه به عنوان یکی از آیتم‌های مورد ارزیابی خدمات پس از فروش اظهار کرد: قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودرو‌های تولیدی در انبار‌های نمایندگان به طور کامل و میزان کافی موجود است و در صورت استفاده برای جایگزینی آن، گروه بهمن در سراسر کشور با زیرساختی ترکیبی از حمل و نقل هوایی و زمینی قطعات مورد نیاز را توزیع می‌کند و حداکثر زمان انتظار برای ارسال قطعات به دورترین نقاط کشور ۴۸ ساعت است. همچنین در نمایندگی‌ها تا جای ممکن سعی در تعمیر قطعات به جای تعویض آن داریم که مقرون به صرفه‌تر بوده و باعث افزایش رضایت مشتری می‌شود.
علیرضا جلالی نماینده شرکت بهمن موتور در استان گلستان گفت: سیاست کلان گروه بهمن مدیریت ارتباط با مشتری است و بالطبع نمایندگان هم از آن پیروی دارند. با هدف قراردادن افزایش رضایت، طرح پیگیری مشتریان یا فالوآپ را اجرا می‌کنیم؛ به صورتی که ظرف چند روز پس از ترخیص خودرو با مشتری تماس گرفته شده و در صورت وجود نقص یا سایر مشکلات، برای بررسی مجدد هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. علاوه بر آن نمایندگی‌ها از تجهیزات مناسب استفاده می‌کنند و به صورت منظم برای حفظ کیفیت خدمات بازنگری می‌شوند.
شایان ذکر است در سال‌های اخیر گروه بهمن با ارتقاء کیفی محصولات توجه ویژه ایی را نیز به بحث خدمات پس از فروش که شامل گسترش و ارتقاء شبکه خدمات، آموزش اثربخش پرسنل شبکه خدمات و تامین مناسب قطعات یدکی بوده تا رضایت و اطمینان خاطر را برای مشتریان خود به وجود بیاورد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عملکرد این سرمایه‌گذار زیر ذره‌بین رفت؛

رشد سالانه سرمایه‌گذاری‌ها "خبهمن" به ۲۱درصد رسید

عملکرد این سرمایه‌گذار زیر ذره‌بین رفت؛

رشد سالانه سرمایه‌گذاری‌ها "خبهمن" به ۲۱درصد رسید

ارسال نظر