بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴
درآمدهای سالانه‌ای که افزایشی بود؛

رشد ۱۶۲ درصدی درآمدها در داشبورد‌های "خودرو"

"خودرو" در شهریورماه به نسبت دوره مشابه در سال گذشته ۱۶۲ درصد افزایش درآمد را در صورت‌های مالی خود به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۲۸۷۲۹

رشد ۱۶۲ درصدی درآمد در داشبورد‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت ایران خودرو "خودرو" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال جاری، میزان درآمد خود را از فروش محصولات تولیدی خود مبلغی بالغ بر ۳۹.۶۶۶.۰۸۴ میلیون ریال به گزارش رسیده که این مبلغ بیشترین سهم خود را از گروه محصولات «پژو» بدست آورده و رتبه بعدی را گروه «دنا» در اختیار دارد.

" خودرو " در این ماه به نسبت دوره مشابه در سال گذشته ۱۶۲ درصد افزایش را به ثبت رسانده و همچنین در مقایسه با ماه گذشته ۲۵ درصد رشد را به همراه داشته است.

طبق این گزارش، شرکت "خودرو" در شهریور ماه سال جاری بیشترین میزان تولید در بین سبد محصولات را «گروه پژو» با ۳۱.۶۹۸ دستگاه در اختیار دارد و رتبه بعدی را «دنا» با ۴.۶۹۴ دستگاه به خود اختصاص داده و به همین منظور نگاهی خواهیم داشت به روند تولید این دو محصول در ۶ماهه ابتدایی سال جاری را مشاهده می‌کنید.

همانطور که مشاهده می‌کنید این شرکت خودروساز آبی‌پوش در تولید محصول «گروه پژو» پس از صعود انفجاری خود در آغاز سال جدید، با رکودی نسبی تا اواسط تابستان رو به رو بود اما؛ در شهریور ماه نسبتا سیر نزولی پیش آمده را جبران کرده است. 

بر پایه این گزارش، میزان درآمد حاصل شده از فروش محصولات "خودرو" در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری مبلغ ۱۳۲.۳۵۹.۱۸۱ میلیون ریال به ثبت رسیده که این عدد در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته ۸۱ درصد افزایش را به ثبت رسانده و همچنین نظاره‌گر نمودار فروش محصولات در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری در این کارخانه جاده مخصوصی هستیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر