بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷
۴۵درصد افزایش سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در ۶ ماهه ابتدایی سال؛

رشد ۳۶ درصدی درآمد‌های "ونوین"/ تکیه بر درآمد تسهیلات اعطایی

بانک اقتصاد نوین در ۶ماهه ابتدایی سال در بخش درآمد تسهیلات اعطایی نسبت به سال گذشته، ۱۴۹درصد رشد و در بخش سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در مقایسه با دوره مشابه، ۴۵درصد افزایش را ثبت کرده است.
کد خبر : ۲۲۸۹۰۱

درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس‌نیوز، بانک اقتصاد نوین "ونوین" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریور ماه سال جاری، میزان درآمد تسهیلات اعطایی خود در این ماه را مبلغی بالغ بر ۷.۸۲۵.۴۹۹ میلیون ریال برآورد کرده که بیشترین میزان درآمد را از بخش سایر تسهیلات و «تسهیلات ارزی» داشته و این در صورتی است که نسبت به ماه گذشته ۳۶درصد رشد را به همراه داشته است.

بانک اقتصاد نوین در بخش سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری نیز در شهریورماه ۶.۱۵۰.۰۷۸ میلیون ریال سود را در کارنامه به ثبت رسانده که همچنین در این ماه بیشترین سود سپرده از «سود سپرده‌های بلند مدت یکساله» بوده و این بخش در مقایسه با ماه گذشته ۱۴درصد افزایش را به دنبال داشته است.

درآمد

طبق این گزارش، بانک اقتصاد نوین در ۶ماهه ابتدایی سال جاری در بخش درآمد تسهیلات اعطایی مبلغی بالغ بر ۳۶.۲۲۷.۸۴۱ میلیون ریال درآمد را کسب کرده که به همین منظور نسبت به سال گذشته ۱۴۹درصد افزایش را رقم زده و همچنین بخش سود سپرده‌های سرمایه گذاری در این دوره ۳۳.۳۹۴.۱۱۵ میلیون ریال سود را ثبت کرده که در مقایسه با دوره مشابه ۴۵درصد رشد را به همراه داشته است.

درآمد

بر پایه این گزارش، نگاهی خواهیم داشت به نمودار روند میزان درآمد تسهیلات اعطایی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری که در فصل بهار روند کاهشی را پشت سر گذاشت، اما تابستان را با درآمدی بیشتر از آغاز فصل به اتمام رساند.

رشد 36درصدی درآمد‌های

بر اساس این گزارش، طبق متن فوق در بخش سود سپرده‌های سرمایه گذاری بیشترین سهم را سود سپرده بلند مدت یکساله در اختیار دارد، بر همین اساس میخواهیم نگاهی به روند این بخش در ۶ ماهه اخیر داشته باشیم.

رشد 36درصدی درآمد‌های

اشتراک گذاری :
ارسال نظر