بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
عملکرد شهریورماه این فروشگاه زنجیره‌ای منتشر شد؛

قفسه‌های "افق" برای سهامداران رنگی ماند/ رشد ۵درصدی درآمد ماهانه

بیشترین میزان فروش را در این فروشگاه زنجیره‌ای محصولات خوراکی به خود اختصاص داده اما؛ رتبه بعدی را محصولات «پروتئینی» تشکیل داده است.
کد خبر : ۲۲۹۰۹۲

میزان درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به شهریورماه، میزان درآمد خود را مبلغی حدودا ۱۲.۴۸۵میلیارد ریال ثبت کرده که بیشترین میزان فروش در قفسه‌های این فروشگاه را «محصولات خوراکی» با میزان ۵۸.۱۴۰.۴۵۹ عدد در اختیار داشت.

خوراکی‌ها روی قفسه‌های این فروشگاه
میزان درآمد "افق" در شهریورماه نسبت به ماه گذشته، ۵درصد افزایش را به همراه داشته و همچنین در قیاس با سال گذشته با ۵۷درصد رشد مواجه شده است.

این فروشگاه زنجیره‌ای در دوره ۶ ماهه ابتدایی سال جاری میزان درآمد کسب کرده از محل فروش محصولات فروشگاهی خود را مبلغ ۶۲.۱۹۸ میلیارد ثبت کرده که نسبت به سال گذشته ۶۷درصد افزایش را به دنبال داشته است.

میزان درآمد

پروتئین، جایگاه دوم را گرفت
بر پایه این گزارش، همانطور که در متن فوق ذکر شده بیشترین میزان فروش را در این فروشگاه زنجیره‌ای محصولات خوراکی به خود اختصاص داده اما؛ رتبه بعدی را محصولات «پروتئینی» با ۳۱.۰۹۲.۵۳۰ عدد در اختیار دارد.

اکنون به میزان فروش این فروشگاه میپردازیم و روند فروش این فروشگاه را در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری نظاره خواهیم کرد که در این دوره روند صعودی را به خوبی طی کرده و توانسته که درآمد خود را به‌طور سیر صعودی حفظ کند.

میزان درآمد

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
قفسه‌هایی که برای سهامداران افزایش درآمد داشت؛

افزایش ۱۹درصدی فروش "افق" / "خوراکی‌ها" همچنان در صدر فروش

ادامه روند افزایشی نرخ فراورده‌های توسط این فروشگاه زنجیره‌ای؛

فروش "افق" به ۱۵ هزار میلیارد ریال نزدیک شد

مدیرعامل افق کوروش در گفت‌وگو با بورس نیوز:

افزایش فروش "افق" به ۱۴ هزار میلیارد تومان تا پایان سال

ارسال نظر