بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
کسب سود ۱.۲۵۳ ریالی به ازای هر سهم؛

افزایش ۴۱ درصدی سودآوری "کهمدا"

درآمد‌های عملیاتی محقق شده شرکت که ناشی از فروش در حدود ۷۴ هزار تن انواع شیشه بوده به ۲ هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۲۹۱۵۲

کسب سود ۱.۲۵۳ ریالی به ازای هر سهم

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت شیشه همدان در سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی شده موفق به کسب سود خالص یک هزار و ۴۴۳ میلیارد ریالی شده و این سود در مقایسه با سال مالی قبل از آن رشد ۴۱ درصدی را نشان می‌دهد.

کسب سود ۱.۲۵۳ ریالی به ازای هر سهم

درآمد‌های عملیاتی محقق شده شرکت که ناشی از فروش در حدود ۷۴ هزار تن انواع شیشه بوده به ۲ هزار و ۶۴۴ میلیارد ریال رسیده که این درآمد نسبت به سال ۹۸ افزایش ۵۴ درصدی را نشان می‌دهد.

سود عملیاتی شرکت که در حدود ۵۰ درصد از درآمد‌های شرکت را شامل می‌شود به یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال رسیده که ۷۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

همچنین در سال گذشته مبلغ ۲۱۸ میلیارد ریال سود تسعیر و ۹۱ میلیارد ریال سود سپرده بانکی شناسایی شده است. لازم به ذکر است، در حدود ۵ درصد از فروش‌های شرکت به صورت صادراتی بوده است.

متوسط نرخ فروش هر تن شیشه در بازار داخلی در سال مالی منتهی به ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ معادل ۳۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال بوده و بر اساس اخرین نرخ ارائه شده در گزارش‌های ماهیانه شرکت که مربوط به شهریور ماه است، نرخ فعلی هر تن شیشه تولیدی شرکت به بیش از ۴۶ میلیون ریال رسیده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر