بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به سهم‌هایی که فعالان قدیمی بازار در حوض خود بزرگ می‌کنند و دیگر به ماهی‌های چاق دولتی نگاهی ندارند تا تحلیل‌گرانی که کت‌وشلوارشان دیگر برند نیست.
کد خبر : ۲۲۹۲۲۸

موبی‌دیک دولت یا ازون‌برون ...

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که بسیاری از "تحلیل‌گران دیروز" بازارسرمایه یا همان "تحلیل‌گران خودخوانده" که سوار بر امواج نقدینگی قبل از ریزش مردادماه بورس برای خود کت‌وشلواری دست‌وپا کرده بودند، باردیگر این افراد نقاشی‌هایی را در کانال‌های خود منتشر کردند تحت عنوان "تحلیل‌گر ۴ساله از تهران"!
این افراد به‌نحوی سهامداران تازه‌وارد را گول می‌زنند که جوای سوال باقی نمانده است، اما؛ با اینکه بازار از صف قفل فروش خارج شده، دوباره این گرگ‌های وال‌استریت از غار تنهایی بیرون آمدند و با رویت جابه‌جایی مجدد نقدینگی در بازار، شنا کردن در جهت بورس را شروع کردند.
این تحلیل‌گران بی‌سواد، سیگنال‌های اشتباه را به‌گونه‌ای به خورد سهامداران می‌دهند که خود شرکت‌های ناشر هم انگشت به‌دهان می‌مانند، اما نکته قشنگ ماجرا آنجاست که امروز در یکی از کانال‌های مشهور، تحلیل‌گر مشهور خروج و ورود پول را در بازار اشتباه گرفته و سیگنال ورود به برخی از سهم‌هایی را داده که قبلا چاق شده و رفقا خالی هم کرده‌اند، گویا همین سیگنال‌فروش قصه ما جزو جاماندگانی هست که مجدد سهمی را معرفی می‌کند تا خودش هم خروج زند، سهامداران عزیز به هر حال مراقب باشید.


موبی‌دیک در حوض سهامداران قدیمی!
حوض شنای سهامداران قدیمی در بازارسرمایه دیگر از استخر دولتی‌ها جدا شده و قدیمی‌های اصیل بازار دیگر مانند گذشته وعده صید موبی‌دیک را در دریای آزاد دولتی‌ها را نمی‌خواهند و به ماهی‌های ازون‌برون خود قانع شده‌اند.
شاخص‌ساز‌های صادرات‌محوری که مورد حمایت بودند و حقوقی‌ها برای آن‌ها دست‌وپا هم شکانند، هنوز نتوانستند موضع مثبتی را برای خود دست‌و‌پا کنند این ارزنده‌های جامانده از بازار هستند که این روزها، برای سهامداران قدیمی، خوش رقصی می‌کنند.

دو بانکی که همیشه در دادگاه‌ها هستند
این یک سوال اساسی و مهم بوده که چرا دو بانک معروف خصوصی، همیشه پای در دادگاه‌ها دارند و هیچ‌کس زورش به آن‌ها نمی‌چربد!
این بانک‌ها انقدر پیش‌فاکتور صوری بدور از واقعیت صادر کردند که خود مسئولان بانک نیز سردرگم شده و نمی‌دانند که این نسخه‌ها چگونه صادر شده که بخت و اقبال بانک‌ها با آن می‌سوزد.
البته بند پ کماکان در این بانک‌ها و صورت‌های مالی آنها، کاملا مشهود و مشخص است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
پنج ونیم عزیز ! عارضم خدمتت اینروزها برخی سهام نورچشمی ؟ و کوچک !! دارای " ش " ( یعنی شانس البته و با شفلان و شبهمان اشتباه نشه) به طرفه العینی مجوز افزایش سرمایه میگیرندمیروندومیآیند! اما برخی سهمهای ازقضابی حاشیه شفاف بیحباب پی ب ای پایین ماهها ظاهرا درنوبتندوگاه بی مجوزافزایش سرمایه به مجمع میروند وحالا شما جای مای سهامدار آیا جز به اون ویلای معروف و روایت لابد دروغ !!! یا چیزی شبیه اون به چیز دیگه میرسی ؟!!!!!
سامان
Iran, Islamic Republic of
شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
چند ماه است که صف فروش ثعمرا و ثشاهد قفل است و سهامدار حقوقی سرمایه های مردم را به بقول یکی از کاربران گروگان گرفته..... بورس نیوز گرامی تنها جایی که میتوانیم پناه ببریم همین سایت شماست... امیدواریم با پیگیری شما این حقوقی ناجوانمرد و حریص و فاسد... یه تکانی به آن دنبه ی چاق و چله ی خود بدهد که فقط در رسانه ها از چند برابر شدن دارایی های گروه خبر میدهد ولی در عمل قیمتها را بالا بردند و صدها میلیون سهم به ناف امثال من بستند و دیگر حاضر به جمع کردن صف نیستند... امیدوارم این پولها چرک و خون بشه و از گلوی خودشان و زن و بچه شان بیرون بزند.