بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

دلایل رشد مجدد شاخص بورس/ "سود بانکی" چالش پیش روی بازارسرمایه

مدیرعامل کارگزاری آریا نوین گفت: اصلاح زیادی در بورس صورت گرفت همچنین به دلیل اینکه قیمت دلار نیز در نرخ ۳۰ هزار تومان تثبیت شد، تعادل در حال برگشت به بازار سرمایه است.
کد خبر : ۲۲۹۲۹۴

دلایل رشد مجدد شاخص بورس/چالش پیش روی بازار سرمایه

محمد گودرزی در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره دلایل مثبت شدن روند شاخص بورس اظهار کرد: یکی از دلایل رشد بازار سرمایه به دلیل رشد بازارهای موازی است که طی مدت اخیر بسیار افزایش یافتند و از نظر خرید به اشباع رسیدند.

مدیرعامل کارگزاری آریا نوین افزود: از طرفی اصلاح زیادی در بورس صورت گرفت و همچنین به دلیل اینکه قیمت دلار نیز در نرخ ۳۰ هزار تومان تثبیت شد، تعادل در حال برگشت به بازار سرمایه است.

وی گفت: همچنین ثبات در تصمیم گیری ها و وضع نشدن قوانین خلق الساعه و عملیاتی شدن بازارگردان ها که به نظر نمی رسید به سرعت اجرایی شود موجب شد تا بازار به تعادل برسد.

گودرزی بیان کرد: نکته بارز بازار، مثبت شدن شاخص هم وزن در سهم های بزرگ است که موجب تعادل بازار شده نکته مهمی است.

مدیرعامل کارگزاری آریانوین تصریح کرد: ادامه روند رو به رشد بازار بستگی به نرخ سود بانکی و انتخابات آمریکا دارد و به نظر نمی رسد بازار همانند قبل به صورت هیجانی افزایش یابد بلکه به صورت تعادلی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعادل به نفع بازار است تا همانند گذشته با ریزش شدید مواجه نشود خاطرنشان کرد: بازار به دبلیل مسائل سیاسی کمی با ترس مواجه است و به دلیل انتخابات آمریکا، ابهام زیاد وجود دارد و افراد محتاط تر اقدام می کنند.

گودرزی تاکید کرد: افزایش نرخ سود بانکی بزرگترین چالش پیش روی بازار سرمایه در آینده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

حجم مبنا تله‌ای که نماد‌ها را گرفتار می‌کند

مدیرعامل کارگزاری بانک رفاه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

سنگ بانک مرکزی جلوی پای بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

چتر اصلاح روی تمام گروه‌ها رفت/ موج آرام و روبه بالا

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

دوپینگ بازار بین دو نیمه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
کدوم رشد>؟ 80% سقوط کرده حالا 3-4 درصد برگشت زده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
بادرود.کدام تعادل بازاراصلاح که هیچ تیغ زنی شده حقوقی باپشتوانه نقدینگی دولتی سهم رابه کف زمستان گذشته رسانده واکنون بانوسان گیری روزبروزقیمتهاراپایین می آوردوجمع می کندوملت هم سرگردان ودضرروازترس ضرربیشترخارج می شوندوذره ای اعتمادکه بعدازاصلاح شدیدکه دوباره ایجادشده بودازبین بردندوچنان سروته سهم به هم نزدیک شده که درکف وسقف چندان تفاوتی نداردوچنانچه موردی باشدحقوقی می رودسراغ آن وهیچ نمادی راایمن نمی گذاردونه قیمت دلارتاثیرمی گذاردنه صادراتی نه تولیدی نه ارزندگی نه افشای اطلاعات الف یاب همه اش بستگی به سودوزیان حقوقی وسقف قیمت حقوقی وهرکس هم اظهارنظری می کندفقط تشویق ملت برای انداختن مردم درگرداب نوسانگیری وسودبردن حقوقی است.والله چگونه است که سهم به هیچ یک ازمواردی که باعث بالارفتن قیمت سهم ارزندگی آن رخ می دهدعکس العمل مثبت نشان نمی دهد.باسپاس