بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
آنچه عجیب است، ریزش ۴۵ درصدی قیمت حکشتی در ۲ ماهه اخیر بوده، ریزشی که سهامداران را به تنگ آورده و طی تماس های مکرر، درخواست پیگیری دلایل عدم حمایت سهامداران عمده از این سهم شده‌اند.
کد خبر : ۲۲۹۲۹۵

سکان

به گزارش بورس نیوز "حکشتی" جزو نمادهای بزرگ بازار است و اگر این سهم را بنیادی نخوانیم، در حق این سهم کم لطفی کرده‌ایم اما؛ آنچه عجیب است، ریزش ۴۵ درصدی قیمت حکشتی در ۲ ماهه اخیر است.

ریزشی که سهامداران را به تنگ آورده و طی تماس های مکرر، درخواست پیگیری دلایل عدم حمایت سهامداران عمده از این سهم شده‌اند.

خبرنگار بورس نیوز در پی تماس‌های مکرر با شرکت کشتیرانی ج.ا.ا موفق به مصاحبه رسمی با مدیران این شرکت نشد اما؛ یکی از مدیران این مجموعه وعده داد که بازارگردان سهم تعیین شده و شرکت صبا تامین ظرف چند روز آینده اقدام به بازارگردانی سهم خواهد کرد.

در گفت‌وگویی هم که با مجموعه صبا تامین انجام شد، اعلام شد هنوز بازارگردانی "حکشتی" توسط صبا تامین قطعی نشده و منتظر امضای قرارداد و دریافت وجه قرارداد هستند تا بازارگردانی رسمی کلید بخورد البته صبا تامینی‌ها گفتند حتی در صورت انعقاد قرارداد، ما بازارگردانی می‌کنیم، نه بازارسازی! پس انتظار بالا بردن قیمت را نداشته باشید!

باید منتظر ماند تا "حکشتی" دست به جیب شده و بازارگردانی را قطعی کند و ببینیم با تعیین بازارگردان، کشتی به گل نشسته این غول دریایی، سهامداران را به ساحل سود خواهد رساند یا نه؟

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
میثم
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
خدا لعنت کنه سهاندار عمده شو اندازه حقوق چندماهم روش ضرر کردم اخه لعنت بهتون که فقط ضرر میزنید