بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
استارتاپ Grover که در زمینه اجاره گجت‌ها و لوازم الکترونیکی کار می‌کند، خدمات خود را به هلند نیز گسترش داده است و حالا هلندی‌های علاقه‌مند هم می‌توانند از سایت یا اپلیکیشن این استارتاپ، موارد مورد نیاز خود را اجاره کنند.
کد خبر : ۲۲۹۳۰۷

به گزارش بورس نیوز، استارتاپ Grover که در زمینه اجاره گجت‌ها و لوازم الکترونیکی کار می‌کند، خدمات خود را به هلند نیز گسترش داده است و حالا هلندی‌های علاقه‌مند هم می‌توانند از سایت یا اپلیکیشن این استارتاپ، موارد مورد نیاز خود را اجاره کنند.

آنها می‌توانند بیش از 1300محصول را در دوره‌های زمانی یک، 3، 6و 12ماهه از این استارتاپ اجاره کنند.

این دومین تلاش بین‌المللی Grover محسوب می‌شود. آنها سال گذشته کار خود را به اتریش هم گسترش داده بودند که در این خصوص موفقیت‌هایی را نیز به‌دست آورده‌اند.

میشل کاسو، بنیانگذار و مدیرعامل استارتاپ Grover می‌گوید: «ما خوشحالیم که راهی جدید را برای دسترسی و استفاده از فناوری به بازار هلند ارائه می‌دهیم. صنعت تجارت الکترونیکی هلند بسیار قدرتمند است و مصرف‌کنندگان هلندی با نگرش به اقتصاد مشترک، سیستم‌عامل‌های دیجیتال و با آگاهی از مسائل زیست‌محیطی به استقبال آن خواهند آمد.

استارتاپ ما خدماتی را به مشتریان ارائه می‌دهد که هم از انعطاف‌پذیری و هم از بهره‌وری از منابع پشتیبانی می‌کند و ما اطمینان داریم که کاربران هلندی در انطباق عادت‌های خرید فناوری خود با روش ما کاملا آزاد خواهند بود.»

کار با Grover که در سال2015تاسیس شده است، بسیار آسان است و ثبت‌نام و ایجاد یک نام کاربری، تنها چند دقیقه بیشتر به‌طول نمی‌انجامد. پس از ثبت‌نام، کاربر می‌تواند وسیله مورد نظر خود را اجاره کند.

زمان اجاره از روزی که محصول به‌دست او می‌رسد، آغاز خواهد شد و پس از اتمام زمان اجاره، کاربر می‌تواند آن را تمدید کند. مشتریان هلندی همچنین می‌توانند از خدمات مراقبتی Grover بهره‌مند شوند که خودش یک نوع بیمه به‌حساب می‌آید؛ بیمه‌ای که تا 90درصد هزینه تعمیر یا تعویض وسیله مورد اجاره را درصورت آسیب‌دیدگی متقبل می‌شود.

کاسو می‌گوید: «اجاره به‌جای خرید، یک راه هوشمند برای آن است که مصرف‌کننده بتواند به محصولات مختلف دسترسی پیدا کند؛ مخصوصاً وقتی صحبت از فناوری به میان می‌آید.

نیازهای ما بسیار سریع‌تر از طول عمر دستگاه تغییر می‌کند. همانطور که با واقعیت همیشه درحال تغییر خود، سازگار می‌شویم، به‌دنبال دسترسی کوتاه‌مدت و براساس نیاز به محصولات مختلف هستیم که این کار از پرداخت هزینه‌های بالا جلوگیری می‌کند.»

اشتراک گذاری :
ارسال نظر