بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر نیم نگاهی دارد به مدیرانی که دُم لای تله دلار ۳۱هزارتومانی میرداماد نمی‌دهند تا آدم‌هایی که به‌جای جلوگیری از فساد، در حوض آن شنا می‌کنند.
کد خبر : ۲۲۹۳۲۹

تله دلار ۳۱هزارتومانی در میرداماد

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها خبر آورده که همه‌کاره پاستور گویا استعفایی شفاهی که نه، بلکه کتبی را تقدیم رئیس‌دولت کرده و حالا در این اواخر عمر دولت که این‌روز‌ها به تسبیح افتاده دنبال آدم جدید افتاده‌اند که گویا فعلا آدم دلار ۳۱هزارتومانی دُم به تله نمی‌دهد اما؛ با اینکه امروز تکذیب خبر استعفا آمد، اما این حرف زیرپله‌ای بود که ما شنیدیمُ تکذیب شد.

فسادستیزان فسادخیر
سخنگوی راه‌پله در حالی که تعجب از سر و کول او بالا می‌رفت، می‌گفت که چقدر بعضی‌ها خوب دروغ را بلدند! چراکه نطق‌های کوبنده و سِمت‌های آنچنانی که باید مانع از فساد شود، عملا فسادخیز و فسادزا بوده و آبروی همه را دستخوش بازی می‌دهد؛ اما وای از روزی که بگندد نمک که اهالی فسادستیز را فسادخیز می‌کند.

اسپانسر بیمه و افزایش سرمایه
اسپانسر سابق بیمه‌ای که روی سینه تیم سوم پایتخت خاطرساز بود، گویا ساختمانی را ورامین نشان کرده که ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ گویا قرار بوده که این ساختمان شعبه‌ای در آن شهر باشد اما؛ هرچه گشتیم خبری از افزایش شعبه در صورت‌های مالی طی سال‌گذشته و امسال که ندیدیم، شما هم نگردید، نیست؛ البته هنوز از شعبه جدید اردبیل خبری نداریم، ولی گفته شده که گویا خرید‌ها برای افزایش سرمایه شاید باشد.

کیسه‌های گران
گویا کیسه‌های سیمانی را از این به بعد باید در بورس‌کالا خرید و فروش کرد؛ البته امیدواریم که قیمت کیسه‌های سیمان در بورس‌کالا مشخص شود و داستان‌های فولاد و نرخ ارزی که این روز‌ها کارخانه‌ها با اتکا بر آن محصولاتشان را در بورس‌کالا گران می‌کنند، اینبار گریبانگیر سیمان نشود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر