بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

چتر اصلاح روی تمام گروه‌ها رفت/ موج آرام و روبه بالا

مدیرعامل کارگزاری بانک تجارت گفت: اینکه روند مثبت بازار به سرعت گذشته باشد اینگونه نخواهد بود، اما با موج آرام و روبه بالا حرکت ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۲۲۹۳۵۰

بازار به آرامی در حال برگشت است

به گزارش بورس نیوز؛ بازار طی روزهای اخیر پس از پشت سر گذاشتن روزهای ناآرام در حال برگشت به روزهای خوب گذشته و به نوعی در حال جلب اعتماد از دست رفته سهامداران است.

هر چند رشد بازر طی روزهای اخیر به شدت گذشته نیست اما همین میزان رشد نیز سرمایه گذارانی که به فکر خروج بودند را برای ادامه حضور در این بازار مجاب می کند تا به امید روزهای بهتر به انتظار بنشینند.

در این باره حسین مقدم در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: نمی‌توان گفت اصلاح بازار کامل صورت گرفته، اما تقریبا اصلاح در اکثر سهم‌ها انجام شده و قیمت‌ها جذاب شده تا سرمایه گذاران برای خرید ورود پیدا کنند.

مدیرعامل کارگزاری بانک تجارت افزود: اینکه روند مثبت بازار به سرعت گذشته باشد اینگونه نخواهد بود، اما با موج آرام و روبه بالا حرکت ادامه خواهد داشت.

وی درباره افزایش عرضه در ساعت پایانی معاملات روز گذشته گفت: بازاری که افت داشته و زمانی که در حال برگشت است افزایش عرضه طبیعی است و نگران کننده نیست، بازگشت بازار به روال عادی نیازمند زمان است، اما این اتفاق قطعا خواهد افتاد.

مقدم درباره آینده بازار بیان کرد: اینکه انتظار داشته باشیم بازار همانند نیمه نخست سال هر روز صف خرید سنگین باشد و با رشد ۵ درصدی همراه باشد اینگونه نخواهد بود و رشد کندتری خواهد داشت.

کارشناس بازار سرمایه درباره چالش پیش روی بازار سرمایه خاطرنشان کرد: چالش پیش روی بازار بستگی به نرخ گذاری که برای ارز صورت می‌گیرد دارد و عملا روند قیمت ارز در حال غیرقابل پیش بینی شده است.

مدیرعامل کارگزاری بانک تجارت درباره تاثیر افزایش نرخ سود بر بورس گفت: به نظر نمی‌رسد این موضوع تاثیر زیادی بر بازار داشته باشد.

مقدم افزود: با توجه به روند بازار طی روز‌های اخیر به نظر می‌رسد بازار امروز رو به بالا باشد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر