بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
کد خبر : ۲۲۹۶۳۰

 

مدیران اقتصادی و اجرایی کشور روی دیوار دموکراتها یادگاری ننویسید!!! او همانند اوباما به ما ۱/۸ میلیارد دلار اسکناس نخواهد داد‌، ا‌و تحریم ها را نه تنها حذف نخواهد کرد بلکه با بازگشت به برجام برای جذب نظر جمهوری خواهان رانده شده از طرف ترامپ به بهانه های مختلفی مثل حقوق بشر و موشکها تحریم های جدیدی اعمال خواهد کرد .

مذاکره با بایدن و دموکراتها به مراتب سخت تر از ترامپ خواهد بود ، و سرخوشی اولیه ناشی از پیروزی بایدن به سرعت فروکش خواهد کرد .

مردم یک بار چوب برجام را خورده اند و چهار سال قبل دلارهایشان را ۲۵۰۰ تومان یعنی یک پانزدهم قیمت فعلی فروخته اند و‌امروز بازنده اند ، چرا باید دوباره اشتباه کنند؟!!


به فکر حل اساسی مشکلات باشید ، اگر مردم هر دلار را ۳۲ هزار تومان می خرند شما نمی توانید با وعده های سرخرمن و دروغ آنها را گول بزنید چون به شما اعتماد ندارند، آنها با هوش تر از شما هستند چون اگر با هوش تر نبوند حتما در این کشور پست و مقام داشتند و بجای خرید دلار اختلاس می کردند، عاقبت اختلاسگران هلاکت به دست مردم است .

مقامات سایر کشورها با هوش تر از شما هستند چون اگر نبودند اولا در آن کشورها به قدرت نمی رسیدند ثانیا وضع معیشت و اقتصادشان بهتر از ایران نبود.

جعفر عزیزی

۲۵ مهر ۱۳۹۹

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
خفه!