بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
تندیس و لوح گروه صنعتی زرماکارون به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور در روز جهانی استاندارد به مرتضی سلطانی بنیانگذار و رییس گروه صنعتی پژوهشی زر اعطا شد.
کد خبر : ۲۲۹۶۴۸

انتخاب گروه صنعتی زر به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور

به گزارش بورس نیوز، در نشستی که با حضور جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری برگزار شد، تندیس و لوح گروه صنعتی زرماکارون به مرتضی سلطانی بنیانگذار و رییس گروه صنعتی پژوهشی زر اعطا شد.

در این نشست جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور با تأکید بر اهمیت توجه به موضوع استاندارد در تولید محصولات مختلف گفت: استاندارد و کیفیت محصول برای واحد‌های صنعتی و تولیدی که به دنبال حضور در بازار‌های بین‌المللی هستند، مهمترین موضوع است.

وی همچنین اظهار کرد: امروز مردم کشور نیز به نشان استاندارد بر روی کالا‌ها و محصولات توجه جدی دارند و این حساسیت جامعه تا حدی ارتقا پیدا کرده که مردم نه تنها به استاندارد کالا بلکه حتی به برند محصولات نیز توجه می‌کنند.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه سازمان ملی استاندارد باید حساسیت ویژه‌ای نسبت به استاندارد کالا‌های تولیدی در کشور داشته باشد خاطرنشان کرد: کشور‌های همسایه نظیر افغانستان، ترکیه، عراق و آذربایجان از مهمترین مقاصد صادراتی ایران هستند و لازم است دستگاه‌هایی نظیر سازمان ملی استاندارد با کشور‌های هدف صادراتی ایران به تفاهم و توافقاتی برسند تا فرایند صادرات برای صادرکنندگان کشور تسهیل شود.

انتخاب گروه صنعتی زر به عنوان واحد تولیدی نمونه کشور

جهانگیری از رییس سازمان ملی استاندارد و دست اندرکاران این سازمان به خاطر اقدامات انجام شده در عرصه داخلی و بین المللی قدردانی نمود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر