بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
نگاهی به عملکرد صندوق نقش جهان

بازدهی ۴۹۲ درصدی صندوق در یک سال گذشته

صندوق سرمایه گذاری نقش جهان که از انواع صندوق‌های سهامی محسوب می‌گردد در هفته گذشته و با جذب ۶۰ میلیارد ریال منابع مالی جدید در قالب صدور واحد‌های سرمایه گذاری جدید و همچنین با احتساب بازدهی ۵ درصدی آن در هفته گذشته به ارزش ۱۴ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال رسیده است.
کد خبر : ۲۲۹۶۵۲

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، صندوق سرمایه گذاری نقش جهان که از انواع صندوق‌های سهامی محسوب می‌گردد در هفته گذشته و با جذب ۶۰ میلیارد ریال منابع مالی جدید در قالب صدور واحد‌های سرمایه گذاری جدید و همچنین با احتساب بازدهی ۵ درصدی آن در هفته گذشته به ارزش ۱۴ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال رسیده است.

بازدهی ۴۹۲ درصدی صندوق در یک سال گذشته

در جدول زیر بازدهی صندوق بر اساس بازه‌های زمانی هفته، ماه و سال گذشته ارائه شده است. بازدهی سالیانه این صندوق به ۴۹۲ درصد رسیده است. این در حالی است که بازدهی متوسط صندوق‌های سهامی ۳۶۰ درصد است و شاهد کسب بازدهی بسیار بالاتر نسبت به متوسط صندوق‌های مشابه توسط مدیران صندوق نقش جهان هستیم. بازدهی هفتگی کسب شده نیز همان گونه که در جدول مشخص است ۵ درصد است که نسبت به متوسط ۳.۵ درصدی سایر صندوق‌های سهامی بازدهی بسیار خوبی ارزیابی می‌گردد.

بازدهی ۴۹۲ درصدی صندوق در یک سال گذشته

 

ترکیب دارایی‌های صندوق بر اساس آخرین اطلاعات مندرج در وب سایت این صندوق شامل ۹۸.۱ درصد سهام و حق تقدم شرکت‌ها و ۱.۹ درصد نیز سایر دارایی‌ها است.
در جدول زیر صنایع اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق در بخش سهام و حق تقدم شرکت‌ها ارائه شده است. همان گونه که در جدول نیز مشخص است بیش از نیمی از منابع این صندوق در ۵ صنعت زیر سرمایه گذاری شده است.

 

بازدهی ۴۹۲ درصدی صندوق در یک سال گذشته

همچنین در جدول زیر شرکت‌های اصلی تحت سرمایه گذاری این صندوق که اطلاعات آن از آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق استخراج شده، ارائه شده است. لازم به ذکر است که آخرین صورت وضعیت پرتفوی افشا شده این صندوق مربوط به پایان شهریور ماه سال جاری است و به طور قطع در این بازه زمانی شاهد تغییراتی در صورت وضعیت این صندوق بوده ایم.

 

بازدهی ۴۹۲ درصدی صندوق در یک سال گذشته

بازدهی ۴۹۲ درصدی صندوق در یک سال گذشته

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نگاهی به عملکرد صندوق مدیریت ثروت صندوق بازنشستگی کشوری؛

بازدهی ۱۵.۴ درصدی در ماه گذشته

نگاهی به عملکرد صندوق مختلط توسعه ممتاز

بازدهی ۱۹۳ درصدی در یک سال گذشته

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

۲ دلیل برای جذابیت صنایع کامودیتی محور

ارسال نظر