بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
ارزش معاملات شرکت صنایع ملی مس ایران از ابتدای سال به حدود ۱۱۰ هزار میلیار دریال رسید.
کد خبر : ۲۲۹۶۶۱

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس معاملات صورت گرفته در بورس کالا، شرکت صنایع ملی مس ایران در هفته منتهی به بیست و سوم مهر ماه ۱۳۹۹ موفق به فروش ۸ هزار و ۹۵۵ میلیارد ریال انواع محصولات شده است.

به این ترتیب جمع کل فروش‌های محقق شده این شرکت در بورس کالا از ابتدای سال ۹۹ تا پایان هفته سوم مهر ماه به حدود ۱۱۰ هزار میلیارد ریال رسید. اصلی‌ترین محصول عرضه شده توسط این شرکت کاتد مس می‌باشد.

در هفته گذشته شاهد عرضه و معامله ۵.۰۰ هزار تن کاتد مس توسط این شرکت بودیم. نرخ فروش هر تن کاتد مس این شرکت به ۱۵۶ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان به ازای هر تن رسید. این نرخ در مقایسه با دو هفته قبل از آن افزایش ۴ درصدی را نشان می‌دهد. لازم به ذکر است که معاملات هفته گذشته کاتد مس این شرکت مورد تایید ناظر بورس کالا قرار نگرفت. ارزش معاملات این محصول به ۷۸۱ میلیارد تومان رسید.

همچنین در این هفته ۲۰۰ تن مفتول مس با متوسط نرخ ۱۶۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به ازای هر تن و به ارزش ۳۲۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

در جدول زیر آمار معاملات کاتد مس شرکت ملی صنایع مس ایران ارائه شده است:

افزایش نرخ کاتد به بیش از ۱۵۶ میلیون تومان در هر تن

همچنین در نمودار زیر روند تغییر نرخ فروش کاتد مس این شرکت طی شش ماه اخیر ارائه شده است. شاهد ثبت بالاترین نرخ فروش محصول کاتد این شرکت در بورس کالا در هفته قبل هستیم.

افزایش نرخ کاتد به بیش از ۱۵۶ میلیون تومان در هر تن

همچنین در ادامه نمودار فروش هفتگی این شرکت در بورس کالا طی سه ماه اخیر ارائه شده است. جمع کل ارزش معاملات این شرکت از ابتدای سال تا پایان هشتم مهر ماه به حدود ۱۱۰ هزار میلیارد ریال رسید.

افزایش نرخ کاتد به بیش از ۱۵۶ میلیون تومان در هر تن

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت کمترین ارزش معاملات در ۶ ماه گذشته

تقاضای اندک ۱۲۰ تنی برای ۲.۱۰۰ تن عرضه کاتد مس

افت سنگین ارزش معاملات ملی مس ایران در هفته گذشته بورس کالا؛

تقاضای اندک ۳۴۰ تنی برای ۴.۰۰۰ تن عرضه کاتد مس

ارزش معاملات شرکت از ابتدای سال به بیش از ۱۱۷ هزار میلیار دریال رسید؛

روند افزایشی نرخ کاتد مس قصد توقف ندارد

ارسال نظر