بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
بیشترین میزان فروش شرکت "شصفها" را در شهریورماه بخش فروش «صادراتی» از آن خود کرده و بیشترین سهم از میزان فروش را در بین سبد محصولات این پتروشیمی از آن محصول «تولوئن» بوده است.
کد خبر : ۲۲۹۶۹۸

کاهش 22درصدی درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی اصفهان "شصفها" در گزارش فعالیت ماهانه شهریور‌ماه سال جاری، میزان درآمد خود را از مجموع فروش‌های «داخلی» و «صادراتی» مبلغی بالغ بر ۸۳۲.۸۷۳ میلیون ریال گزارش کرده و در این کسب درآمد بیشترین سهم را بخش «فروش صادراتی» داشته است.

میزان درآمد شرکت پتروشیمی اصفهان در شهریورماه، نسبت به ماه گذشته با افزایش ۳۴درصدی مواجه بوده و همچنین در مقایسه با درآمد حاصل شده در شهریورماه سال گذشته ۳۴ درصد کاهش را تجربه کرده و اما؛ شرکت "شصفها" در ۶ ماهه نخست سال جاری درآمدی برابر با ۵.۱۲۴ میلیارد ریال را به ثبت رسانده که در قیاس با نیمه نخست سال گذشته ۲۲ درصد کاهش را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

کاهش 22درصدی درآمد

طبق این گزارش، بیشترین میزان فروش را در شهریور ماه بخش فروش «صادراتی» از آن خود کرده و بیشترین سهم از میزان فروش را در بین سبد محصولات این پتروشیمی از آن «تولوئن» با مقدار ۵.۲۷۹ تن بوده اما؛ این شرکت در ماه گذشته از محصول «تولوئن» فروشی را به همراه نداشته، ولی در مقایسه با ابتدای تابستان ۵ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

کاهش 22درصدی درآمد

بر پایه این گزارش، میزان درآمد شرکت پتروشیمی اصفهان در نیمه نخست سال جاری با فراز و نشیب‌های فراوانی روبه‌رو بوده که این روند را در نمودار زیر مشاهده میکنیم.

نمودار روند میزان درآمد شرکت "شصفها" در نیمه نخست سال جاری و مقایسه آن با سال گذشته به شرح زیر است.

کاهش 22درصدی درآمد

میزان فروش داخلی شرکت در ماه شهریور مبلغ ۱۹۶،۸۸۱ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با ماه قبل افت ۲۶درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در شهریور ماه امسال، انیدرید فتالیک به مبلغ ۸۵،۴۳۸ میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی شرکت در شهریور ماه امسال ۶۳۵،۶۹۲ میلیون ریال بوده است که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۸ رشد ۷۸ درصدی داشته است.

شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای شهریور ماه ۹۹ در مجموع مبلغ ۵،۱۲۴،۰۳۴ میلیون ریال فروش داشته است؛ که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال ۹۸ افت ۲۲ درصدی داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود خالص سالانه ۱۹۸درصدی
درآمدهای عملیاتی این پتروشیمی ۱۴درصدی افزایش یافت؛

سود خالص سالانه ۱۹۸درصدی "شصفها"

وقتی تمامی آمارها علیه این پتروشیمی است؛

کاهش ۳۲درصدی صادرات "شصفها"

ارسال نظر