بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
وزن کیسه‌های صادراتی این سیمان‌فروش جذاب شد؛

۱۴درصد افزایش درآمد "سقاین"/ رشد ۴۷درصدی فروش صادراتی

شرکت سیمان قاین در مهرماه سال جاری محصولات فروش رفته خود را «سیمان» و «کلینکر» معرفی کرده و فروش این محصولات را در دو بخش «داخلی» و «صادراتی» انجام می دهد.
کد خبر : ۲۳۰۰۷۷

۶۹درصد افزایش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان قاین "سقاین" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های خود را که متشکل از بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده ۲۰۹.۴۶۴میلیون ریال گزارش کرده که بیشترین سهم از این درآمد را «فروش صادراتی» با ۱۰۸.۳۹۵میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

میزان درآمد شرکت سیمان قاین در مهرماه سال جاری با ۱۴درصد رشد در مقایسه با درآمد ماه گذشته مواجه بوده و همچنین "سقاین" نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۶۵درصد افزایش درآمد را به ثبت رسانده و در ادامه نیز نگاهی داریم به درآمد حاصل شده این شرکت از ابتدای سال جاری که بالغ بر ۱.۰۰۵.۲۰۶میلیون ریال را گزارش کرده و این شرکت سیمانی در قیاس با سال گذشته ۶۹ درصد رشد را در پی داشته است.

۶۹درصد افزایش درآمد

بر پایه این گزارش، شرکت سیمان قاین در مهرماه سال جاری محصولات فروش رفته خود را «سیمان» و «کلینکر» معرفی کرده و میزان فروش این محصولات را در دو بخش «داخلی» و «صادراتی» مجموعاً ۹۸.۱۳۵تن گزارش کرده و بیشترین فروش در بخش «فروش داخلی» و در اختیار محصول «سیمان داخلی» با ۴۱.۲۶۴ تن بوده است.

نمودار روند فروش سیمان قاین از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه

۶۹درصد افزایش درآمد

شرکت "سقاین" در مهرماه سال جاری بیشترین درآمد را از «فروش صادراتی» بدست آورده که ۴۷درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته به همراه داشته و بیشترین محصول فروش رفته در این بخش را «سیمان صادراتی» با ۴۲.۶۸۵ تن به خود اختصاص داده است.

روند فروش محصول «سیمان صادراتی» از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه

۶۹درصد افزایش درآمد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت سیمان قائن پیش بینی کرد؛

"سقاین" و درآمد ۵۶۰ تومانی برای هر سهم

به دنبال برگزاری مزایده فروش سیمان پاکتی شرکت سیمان قائن؛

مزایده فروش ۱۰ هزارتن سیمان "سقاین"مشتری نداشت

فروش ۸ ماهه شرکت به هزار و ۱۹۶ میلیارد ریال رسید؛

افزایش ۱۴ درصدی نرخ سیمان داخلی "سقاین"

ارسال نظر