بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
ثبت بیش از ۱۰۶۷۰ میلیارد تومان زیان انباشته؛

ورود پر قدرت "شپلی" به باشگاه ۱۰۰۰ میلیاردی‌ها

ادامه روند زیان سازی این شرکت با وجود رشد ۵۶ درصدی مبالغ فروش نشان از شرایط وخیم این شرکت در ادامه سال جاری و حتی سال‌های آتی دارد.
کد خبر : ۲۳۰۰۸۱

ثبت بیش از ۱۰۶۷۰ میلیارد تومان زیان انباشته تا انتهای ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، اکنون می‌توان "شپلی" را نیز پس بسیاری از نماد‌های شرکت‌های خودروساز و البته بانک ها، به عنوان یکی از سهام باشگاه شرکت‌هایی با بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان زیان انباشته قلمداد کرد. ادامه روند زیان سازی این شرکت با وجود رشد ۵۶ درصدی مبالغ فروش نشان از شرایط وخیم این شرکت در ادامه سال جاری و حتی سال‌های آتی دارد.

ثبت بیش از ۱۰۶۷۰ میلیارد تومان زیان انباشته تا انتهای ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹

" شپلی " که یکی از نماد‌های زیانده سال‌های اخیر بوده که پس از شناسایی زیان‌های بسیار و بهره گیری از هرگونه همکاری‌های مراجع در خصوص افزایش سرمایه، همچنان مشغول زیان سازی و افزایش بدهی‌های خود است.

به راستی سوالی که می‌توان از مسئولین پرسید این است که آیا قوانین ورشکستگی در ایران وجود دارد؟ شرکت‌هایی با بیش از صد‌ها میلیارد تومان زیان انباشته و منتقل شده به سهامداران تا کی می‌توانند به روند فعالیت‌های خود ادامه دهند؟

از نکات قابل توجه صورت‌های مالی ۹ ماهه سال مالی ۱۳۹۹ این شرکت می‌توان به تحقق زیانی بیش از ۲۸۲ میلیارد ریالی اشاره داشت آن هم در شرایطی که بسیاری از سفته بازان این سهم را در راه سودسازی می‌دانستند. با این حال افزایش بیش از ۱۱.۶۷۴ تنی انواع محصولات تولیدی که منجر به رشد ۵۶ درصدی مبالغ فروش نیز شده، از جمله نکات با اهمیت و امیدوارکننده صورت‌های مالی این شرکت در ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ محسوب می‌شود.

ثبت بیش از ۱۰۶۷۰ میلیارد تومان زیان انباشته تا انتهای ۹ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹

در انتها این شرکت موفق شد تا با تحقق زیانی بیش از ۲۸۲ میلیارد ریال، زیان انباشته‌ای بیش از ۱۰.۶۶۸ میلیارد ریالی را به ثبت رساند که در نوع خود رکوردی منحصر به فرد به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
بورس‌نیوز بررسی کرد "۴۵کیلومتر تا صداقت"؛

بوی پشمک یا کباب ...

"الیاف" و "نوار پلی استر" بیشترین محصول فروش رفته، شد؛

"شپلی" و رشد درآمد ۷۱درصدی سالانه

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
آقا ورودتو تبریک میگم. خوش آمدی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
بورس نیوز چقدر پول گرفتی بابت این خبر چرا وقتی شرکت درش تخته بود چیزی نمی نوشتی. حالا که شرکت تولیدش روبراه شده چرا زیان شرکت را به رخ میکشی ایران خودرو با ان همه زیان دهی چرا ورشکسته اعلام نمیشود هرچند که ایران خودرو اگر محصولاتش را به قیمت واقعی بفروشد سوده ترین شرکت ایران به حساب می اید همه میدانیم که قیمت واقعی یک ماشین ایران خودرو در بازار ازاد با شرکتی خیلی متفاوت است شپلی هم مثل ایران خودرو اگر محصولات تولیدی را به قیمت واقعی بفروشد پرسودترین شرکت های ایران محسوب میشود.بورس نیوز چرا واقعیتها نمی گوی .چرا .........