بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
بیشترین میزان فروش داخلی شرکت "تایرا" محصول «تراکتور ۴۷۵ دو دیفر» است و بیشترین فروش را در بخش صادراتی محصول «تراکتور ۲۸۵ دو دیفر» در اختیار دارد.
کد خبر : ۲۳۰۱۲۷

72درصد افزایش درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تراکتورسازی ایران "تایرا" در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمد خود را که حاصل از «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» است مبلغی بالغ بر ۳.۳۱۰ میلیارد ریال گزارش کرده و مجموعاً ۲.۰۱۶ دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده است.

میزان درآمد تراکتورسازی ایران در مهرماه سال جاری در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۱۱درصد افزایش درآمد را تجربه کرده و همچنین این شرکت از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه درآمدی برابر با ۲۰.۲۱۲ میلیارد ریال را به ثبت رسانده و شاهد ۷۲ درصد رشد نسبت به دوره مشابه سال گذشته هستیم.

72درصد افزایش درآمد

بر پایه این گزارش، شرکت "تایرا" در مهرماه سال جاری بیشترین درآمد حاصل شده را در بخش «فروش داخلی» با ۲.۴۸۳ میلیارد ریال مشاهده کرده و در مقایسه با ماه گذشته ۳ درصد کاهش را به ثبت رسانده و در طول ماه‌های گذشته نوسانات زیادی را پشت سر گذاشته اما؛ نسبت به سال گذشته افزایش درآمد را در ماه‌های مشابه تجربه کرده است.

نمودار روند میزان درآمد بخش فروش داخلی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه

72درصد افزایش درآمد

طبق این گزارش، شرکت تراکتورسازی ایران در مهرماه مجموعاً ۲.۰۱۶ دستگاه از محصولات خود را به فروش رسانده، بیشترین میزان فروش داخلی را محصول «تراکتور ۴۷۵ دو دیفر» با تعداد ۷۳۵ دستگاه به خود اختصاص داده و بیشترین فروش را در بخش صادراتی محصول «تراکتور ۲۸۵ دو دیفر» با تعداد ۱۲۸ دستگاه در اختیار دارد.


نمودار روند پرفروش‌ترین محصولات شرکت تراکتورسازی ایران در مهر ماه

72درصد افزایش درآمد

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر