بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
شرکت فولاد هرمزگان جنوب در مهرماه سال جاری در مقایسه با سال گذشته ۱۰۵ درصد رشد را به همراه داشته و قابل ذکر است که این شرکت فولادی از ابتدای سال جاری ۶۵ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۰۲۱۳

 

روند نوسانی در فروش محصولات

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده "هرمز" از فروش محصولات در بازار داخلی ۱۰.۹۰۵.۷۹۳ میلیون ریال گزارش شده و میزان فروش محصولات در این دوره ۱۱۱.۱۰۸ تن بوده است.

با توجه به آنکه درآمد بدست آمده شرکت "هرمز" در مهرماه سال‌جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته، ۱۰۵ درصد رشد به همراه داشته و قابل ذکر است که این شرکت فولادی از ابتدای سال جاری تا مهرماه سال جاری ۵۳.۷۵۶.۰۴۴ میلیون ریال درآمد را گزارش کرده که این مبلغ در مقایسه با سال گذشته ۶۵درصد افزایش را به دنبال داشته است.

روند نوسانی در فروش محصولات

بر پایه این گزارش، شرکت فولاد هرمزگان جنوب میزان فروش محصولات خود را ۱۱۱.۱۰۸ تن گزارش کرده و این میزان فروش داخلی تشکیل شده از محصولات «اسلب و سایر» است.

در مهرماه بیشترین میزان فروش را محصول «اسلب» با ۱۰۹.۹۱۲ تن به خود اختصاص داده است.

میزان فروش محصولات شرکت فولاد هرمزگان جنوب

روند نوسانی در فروش محصولات

همانطور که در نمودار فوق مشاهده می‌شود، شرکت "هرمز" روند پر نوسانی در فروش محصولات خود را از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش، نرخ فروش عمده ترین محصول شرکت فولاد هرمزگان جنوب «اسلب» در مهرماه به ۹۹.۲۱۲.۶۸۸ریال رسیده و ۱۶ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است.

نمودار روند قیمتی محصول اسلب از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه

رشد ۱۶درصد نرخ اسلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نرخ اسلب به ۱۰۷ میلیون ریال در هر تن رسید؛

افزایش ۸ درصدی نرخ اسلب "هرمز"

رشد محسوس سودآوری فولاد هرمزگان جنوب در سه ماهه دوم؛

کسب ۸۴۷ ریال سود به ازای هر سهم در ۶ ماهه

"اسلب" بیشترین نقش را در این فولادسازی داشت؛

درآمدهای "هرمز" در ۶ ماهه ۵۸درصد صعودی شد

ارسال نظر