بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
مدیرعامل بورس تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز:

تغییر ویترین بورس تهران

مدیرعامل بورس تهران درباره شایعات تغییر فرمول نمادهای تاثیر گذار در شاخص گفت: هیچ تغییراتی در این فرمول صورت نگرفته و کماکان همانند گذشته است.
کد خبر : ۲۳۰۲۱۷

تکذیب تغییر در فرمول نمادهای تاثیر گذار در شاخص

به گزارش بورس نیوز، امروز سایت TSETMC «شرکت مدیریت فناوری بورس تهران» با تغییراتی آغاز به فعالیت کرد و حتی شایعاتی نیز درباره ایجاد تغییر فرمول نمادهای تاثیر گذار در شاخص در فضای مجازی مطرح و اعلام شد این تغییرات از سوی سازمان بورس اعلام شد.

در این باره علی صحرایی مدیرعامل بورس تهران در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره شایعات تغییر فرمول نمادهای تاثیر‌گذار در شاخص اظهار کرد: هیچ تغییراتی در این فرمول صورت نگرفته و کماکان همانند گذشته است.

مدیرعامل بورس تهران افزود: تغییر این فرمول نیازمند مصوبه کمیته شاخص است و فرایندهای آن باید طی شود و شایعات در این باره کذب است.

همچنین روح الله دهقان مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس نیز در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره جایگزینی نمادهای پرتراکنش به جای نمادهای پربیننده در سایت شرکت مدیریت فناوری بورس تهران گفت: این تغییر علت خاصی ندارد و با توجه به بازخوردهایی که از بازار داشتیم این تغییر اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت فناوری بورس گفت: بخشی وجود دارد که از طریق آن بازخوردهای مردمی درباره سایت و تغییراتی که خواستار آن هستند را دریافت می کنیم بنابراین فضا به گونه ای بود که این تغییر، اطلاعات بهتری را در اختیار مردم قرار دهد.

وی تصریح کرد: نمادهای پربیننده ارزش خاصی ندارد اما نمادهای پرتراکنش نشان می دهد کدام نمادها تعداد معاملات بیشتری دارند به همین دلیل این تغییر اعمال شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

ارزش‌گذاری‌ها با فرض انتخاب "بایدن" و دلار ۲۰ هزارتومانی!

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

اشتباهی که سیاست‌گذار باید اصلاح کند

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

تصمیمات لحظه‌ای بانک مرکزی بلای جان بورس

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

جذابیت تجدید ارزیابی دارایی‌ها رنگ باخت

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
تا حالا از صحرایی یک کار مثبت دیدید ؟؟؟ جز تصمیمات نابود کننده نقدشوندگی و باری با ظاهر سایت ؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
اینها فقط حرف میزنن دیدی کار کنن از وقتی قالیباف رییس بورس شده همه بزگان گفتن بازار 3ماه بیشتر دوام نمی اورد حالا هم بهانه هاست برای ریزش بازار و دست خودشونه