بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به شرکتی که لامپ‌تصویرهایش دیگر مانند رئیسش در بازار، غول نیست و گشایش‌هایی که بیشتر فریب شد تا ...
کد خبر : ۲۳۰۳۲۸

پخش برفک از تلویزیون غول دیروز

به گزارش بورس نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها امروز برای سهامداران به پشت لامپ‌تصویر شرکتی رفته که شاید برای اغلب ایرانیان و آن آگهی بازرگانی "پارس الکتریک" و تلویزیون‌هایش خاطرانگیز بود اما؛ برند‌های خارجی کره‌ای که برای همه ما ایرانی‌ها ناز می‌کنند و ما قاچاقی آن را می‌خریم این شرکت را به حاشیه رانده و احتمالا با نوع مدیریتی که برای این شرکت چیده‌اند، اینکه تاکنون کارخانه‌ها تعطیل نشده و از آن به‌عنوان انبار استفاده نمی‌کنند، باید صلوات فرستاد.
هیات مدیره این کارخانه واقعا نوبر پاییز است چراکه در بررسی این علت طبق اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت کار از ۴ عضو، تحصیلات دو نفر در رشته حقوق، یک نفر علوم سیاسی! و نفر چهارم مدیریت مالی در این کارخانه صنعتی است.
البته از خود غول روز‌های سبز بازار یا همان عزیزدل کوچه خلوت نیز این روز‌ها خبری نیست و با آنکه از برگزاری مجمع این شرکت خیلی وقته گذشته اما؛ کماکان این شرکت به‌صورت دستوری بسته است.

پیش فریب
سخنگوی راه‌پله‌ها هم با انتقاد هی در بلندگوی خود عرض می‌کند که قرار بود مرحله "پیش‌گشایش" به قصد مظنه و چانه‌زنی باشد؛ ولی تبدیل به مرحله‌ای برای جهت‌دهی رفتار (بخوانید فریب) خرده‌سهام‌داران توسط بزرگ‌سهام‌داران شد!

سهامداران به‌پای بانک شهرداری آمدند
سهامداران بانک شهرداری‌نشین جمع شده‌اند که آی مسئولین بانک چرا نشسته‌اید که سهم بانک را مفت می‌فروشند و شما هیچ، شما فقط نگاه؛ سهامداران عزیز، شما کافی است که کمی در نوع سپرده‌گذاری‌ها و صورت‌های مالی ذره‌بین بی‌اندازید تا همه هیچ، همه نگاه شوید

۱۸۰ شرکت بازارگردان
شفاف‌سازی برخی شرکت‌ها نسبت به انتقال سهام برای بازارگردانی به گوش می‌رسد و در این بین بیش از ۱۸۰بازارگردان نیز گویا در بورس تهران آمده‌اند و آنهم چه آمادنی.
این بازارگردان‌ها جوری آمده‌اند که انگار نیامده‌اند؛ بازارگردانان عزیز، کمی جلوتر بیایید، آن پُشت‌ها خیلی چیز‌ها معلوم نیست.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳
راه پله یعنی چی