بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱
شرکت زغال سنگ پروده طبس بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ ایران و وابسته به هلدینگ سرمایه گذاری صدرتأمین (تاصیکو) و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، مجوز پذیرش بازار سرمایه را دریافت کرده است.
کد خبر : ۲۳۰۴۱۴

 

به گزارش بورس نیوز در اردیبهشت ۹۹ و در جلسه هیات پذیرش فرابورس که با حضور غلام رضا سلیمانی، مدیرعامل هلدینگ صدرتامین و رمضان کریتی ثانی، مدیرعامل شرکت زغال سنگ پروده طبس برگزار شد، گزارش توجیهی ارائه شده مورد قبول هیأت کارشناسی فرابورس قرار گرفت تا اولین معدن تمام مکانیزه و بزرگترین تولیدکننده زغال سنگ کنسانتره کشور، مجوز ورود به بازار سرمایه و فرابورس ایران را کسب کند.

 طبق برنامه، قرار است که به دنبال بورسی شدن بخش دیگری از شرکت های تابعه شستا، این شرکت نیز به زودی وارد فرابورس شود و سهام این شرکت سودده و معظم کشور نیز در بازار سرمایه عرضه گردد تا ضمن بهره مندی عموم مردم از منافع مرتبط، خلق ارزش های بیشتر و بالاتر برای سهامداران نیز محقق شود.

 ضمن اینکه با حضور این شرکت در بازار سرمایه، منابع مورد نیاز برای توسعه طرح های زغال سنگ و فولاد از طریق مشارکت عمومی تامین گردیده و گام های بلندتری در مسیر مردمی شدن بیشتر شرکت های صنعتی برداشته خواهد شد.

 غلام رضا سلیمانی، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین در این باره گفت: با توجه به حضور فعال تاصیکو به عنوان سهامدار اصلی زغال سنگ پروده طبس و "شستا" به عنوان سهامدار مدیریتی تاصیکو در بازار سرمایه، اطمینان داریم که ورود شرکت زغال سنگ پروده طبس به فرابورس باعث خلق ارزش های بیشتر و بالاتر برای سهامداران خواهد شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
صدور گواهی کشف معدن طلا و مس
شرکت سرمایه گذاری صدر تامین خبر داد؛

صدور گواهی کشف معدن طلا و مس "تاصیکو"

نگاهی به میزان درآمدهای زغال‌فروش آماده ورود به فرابورس؛

روند پر نوسان درآمدی "کزغال"

مدیر عملیات بازار شرکت فرابورس مطرح کرد؛

 عرضه اولیه "چخزر" در هفته آینده اما به شرط

ارسال نظر