بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
سهامداران در انتظار جمع شدن صف‌های فروش؛

ادامه تثبیت نرخ‌های سیمان تولیدی "ساوه"

به نظر می‌رسد عدم فروش کلینکر صادراتی و فروش ۵.۷۷۵ تن سیمان سفید صادراتی از نکات قابل توجه گزارش‌های ماهانه منتشر شده این شرکت محسوب می‌شود.
کد خبر : ۲۳۰۴۴۶

ادامه تثبیت نرخ‌های سیمان تولیدی

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از اعلام سود جذاب ۲.۴۴۵ ریالی به ازای هر سهم از شرکت سیمان ساوه در عملکرد ۶ ماهه نخست سال مالی ۱۳۹۹ و البته ریزش نگران‌کننده قیمت سهام این شرکت در دو ماه اخیر آن هم پس از ثبت قیمت‌های بیش از ۱۵۶.۰۰۰ ریالی، گزارش عملکرد مهر ماه این شرکت حاکی از تثبیت نرخ‌های فروش در مقایسه با ماه گذشته است.

شرکت سیمان ساوه که در مهر ماه موفق به فروش در حدود ۱۸۰.۰۶۱ هزار تنی انواع سیمان شده و به نظر می‌رسد عدم فروش کلینکر صادراتی و فروش ۵.۷۷۵ تن سیمان سفید صادراتی از نکات قابل توجه گزارش‌های ماهانه منتشر شده این شرکت محسوب می‌شود.

ادامه تثبیت نرخ‌های سیمان تولیدی

لازم به ذکر است جمع کل مبالغ محصولات فروخته شده شرکت در ۷ ماهه نخست سال منتهی به ۲۹/۱۲/۱۳۹۹ در حدود ۳.۷۵۷ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ۲.۱۵۶ میلیارد ریال محقق شده ۷ ماهه نخست سال گذشته عملکردی مطلوب به نظر می‌رسد.

حال باید منتظر ماند و دید در شرایطی که گزارش‌های مالی منتشر شده این شرکت حاکی از رشد درآمد و سودآوری در مقایسه با سال قبل بوده، صف فروش تشکیل شده در این سهم تازه وارد به فرابورس در چه قیمتی جمع خواهد شد و آیا پس از آن آیا مجددا شاهد کاهش قیمت‌های این سهم خواهیم بود و یا خیر؟

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
براساس پیش بینی سود شرکت سیمان ساوه؛

"ساوه" از سود ۵۰۹ تومانی هر سهم گفت

آیا شاهد افت نرخ‌های فروش در ماه‌های آتی خواهیم بود؛

"ساوه" و رشد تناژفروش و تعدیل مثبت سودآوری

کیسه‌های این سیمان‌ساز کاهش وزن درآمدی داشت؛

کاهش ۷درصدی درآمد "ساوه"/ رشد فروش در تمامی ماه‌ها

۱۵۳درصد افزایش درآمد در کیسه‌های این سیمان‌ساز دیده شد؛

افزایش فروش ۳۳درصدی "ساوه"/ سبزی ۲۶درصدی برای سهامداران در ماه

ارسال نظر