بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
جایگاه ویژه سود سپرده بانکی در درآمدزایی این شرکت؛

افزایش ۳۷ درصدی درآمد "تنوین"

متوسط درآمد ماهانه شناسایی شده "تنوین" طی ۷ ماهه منتهی به مهرماه ۹۹ بالغ بر ۸۳۶،۱۸۸ میلیون ریال بود، در حالی که متوسط درآمد ماهانه شناسایی شده طی ۱۲ ماهه سال گذشته بالغ ۴۲۱،۰۶۴ میلیون ریال بوده است.
کد خبر : ۲۳۰۴۶۰

افزایش درآمد ۳۷درصدی تامین سرمایه نوین

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت تأمین سرمایه نوین در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، مجموع درآمد شناسایی شده خود را ۸۰۰.۵۴۵ میلیون ریال به ثبت رسانده و درآمد حاصل شده از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه را بالغ بر ۵.۸۵۳.۳۱۰ میلیون ریال گزارش کرده است.

شرکت "تنوین" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه، با ۳۷ درصد رشد درآمد نسبت به دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده و بیشترین میزان درآمد را از ابتدای سال مالی بخش «درآمد حاصل از سود سپرده بانکی» با ۱.۷۸۱.۵۸۸ میلیون ریال در اختیار داشته که با ۴۰ درصد افزایش همراه بوده است.

افزایش درآمد ۳۷درصدی تامین سرمایه نوین

بر اساس این گزارش، "تنوین" بیشترین میزان درآمد در مهرماه، را از بخش «درآمد حاصل از سود سپرده بانکی» با ۱۸۸.۴۸۱ میلیون ریال کسب کرده و توانسته روند مثبتی را نسبت به سال گذشته از خود به جای بگذارد.

نمودار روند بخش «درآمد حاصل از سود سپرده بانکی» از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماهافزایش درآمد ۳۷درصدی تامین سرمایه نوین

بر پایه این گزارش، متوسط درآمد ماهانه شناسایی شده طی ۷ ماهه منتهی به مهرماه ۹۹ بالغ بر ۸۳۶،۱۸۸ میلیون ریال بود، در حالی که متوسط درآمد ماهانه شناسایی شده طی ۱۲ ماهه سال گذشته بالغ ۴۲۱،۰۶۴ میلیون ریال بوده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر