بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
بیشترین میزان درآمد "کچاد" از بخش «فروش داخلی» بود؛

افزایش درآمد ۷۸ درصدی "کچاد"

فروش صادراتی شرکت "کچاد" در مهر ماه سال جاری مبلغ ۵,۸۲۷,۷۸۱ میلیون ریال بوده، همچنین بیشترین میزان فروش صادراتی "کچاد"در این ماه، محصول «فولاد» به مبلغ ۵,۸۲۷,۷۸۱ بوده است.
کد خبر : ۲۳۰۵۷۲

رشد ۷۸ درصدی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، مجموع درآمد‌های کسب شده خود در دوره یک ماهه که متشکل از بخش‌های «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده را برابر با ۲۵.۶۴۷.۹۴۳ میلیون ریال ارائه کرده که بیشترین میزان درآمد را بخش «فروش داخلی» بدست آورده است.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مهرماه سال جاری، مجموع ‌فروش‌ خود از بخش‌های «فروش‌های داخلی» و «فروش صادراتی» را برابر با ۱.۳۶۰.۴۰۹ تن گزارش کرده که در مقایسه با ماه گذشته ۳۸ درصد رشد در فروش محصولات را به همراه داشته است.

میزان درآمد حاصل شده شرکت "کچاد" در مهرماه سال جاری، با افزایش ۷۸ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده، همچنین از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه درآمدی بالغ بر ۱۰۰.۰۰۰.۰۵۵ میلیون ریال را گزارش کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۷۹ درصد افزایش داشته است.

رشد ۷۸ درصدی

بر اساس این گزارش، شرکت "کچاد" در مهرماه سال جاری میزان فروش خود را برابر با ۱.۳۶۰.۴۰۹ تن گزارش کرده که بیشترین سهم از این فروش ماهانه را بخش «فروش داخلی» در اختیار داشته این نکته در حالی است که "کچاد" در سال جاری برای نخستین بار «فروش صادراتی» داشته است، فروش صادراتی شرکت "کچاد" در مهر ماه سال جاری مبلغ ۵,۸۲۷,۷۸۱ میلیون ریال بود، همچنین بیشترین میزان فروش صادراتی این شرکت در مهرماه سال جاری، محصول «فولاد» به مبلغ ۵,۸۲۷,۷۸۱ بوده است.

نمودار روند فروش محصولات در شرکت "کچاد" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماهرشد ۷۸ درصدی


بر پایه این گزارش، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در مهرماه سال جاری، در بخش «فروش‌ داخلی»، بیشترین میزان فروش در بین محصولات را «کنستانره آهن (خشک)» با ۶۵۱.۰۹۰ تن به خود اختصاص داد،همچنین فروش این محصول ۲۳ درصد افزایش داشته است.

نمودار روند فروش محصول «کنستانتره آهن (خشک)» از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماهرشد ۷۸ درصدی

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"شهریور۹۹" سرآغاز پیشه گرفتن آمارهای فروش از سال ۹۸؛

رشد درآمدهای سالانه "کچاد" ۳۲۹درصدی شد

ثبت سومین ماه متوالی فروش بیش از ۲۵.۵۰۰ میلیارد ریالی؛

"کچاد" و ادامه روند باور نکردنی سه ماهه گذشته

۱۲۶.۲۹۶ میلیارد ریال درآمد از ابتدای سال مالی استخراج شد؛

رشد ۲۴۵درصدی درآمدها به‌کام سهامداران "کچاد"

فروش بیش از ۲۵.۰۰۰ میلیارد ریال؛

عملکردی غیر قابل باور از "کچاد" در مهرماه

ارسال نظر