بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم عصر؛

پیش‌گشایش‌ها و اتفاقی مهم

ساعت پنج‌ونیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به تغییراتی که پیش‌گشایش‌ها در آینده‌ای نزدیک تجربه خواهند کرد تا پتروشیمی که در ۲ماه گذشته بدون سکان‌دار مانده است.
کد خبر : ۲۳۰۶۴۵

پیش‌گشایش‌ها و اتفاقی مهم

به گزارش بورس‌نیوز، سخنگوی راه‌پله‌ها از سعادت‌آباد خبر آورده که گویا زمان پیش‌گشایش معاملات دست‌خوش تغییراتی در آینده‌ای بسیار نزدیک خواهد شد و زمان فعلی شاید خورد شود و به نصف زمان فعلی با مقررات جدیدی از آینده‌ای بسیار نزدیکی اجرایی خواهد شد.

پتروشیمی که فعلا صاحب ندارد
در اتفاقی نامیمون یکی از پتروشیمی‌ها که اتفاقا جزو رکن‌های اساسی آن هلدینگ معروف است، بدون سکان‌دار مانده و حدود ۲ماهی است که شرکتی با سرمایه حدودی ۱۳۰۰ میلیارد بدون مدیر باقی مانده است؛ البته سوال بزرگ‌تر آن بوده که چرا این پتروشیمی مطالبات انبوهی را آن‌هم به نام اشخاص مختلف دارد و این افراد همیشه چک‌هایشان برگشت می‌خورد.

یک شو از بهارستان
سخنگوی راه‌پله از سوی دیگر خبر آورده که حدود ۸۰ نفر از اهالی بهارستان خواهان آن شده‌اند که رئیس باب‌همایون را به مسلخ‌گاه استیضاح بیاورند تا تهدیدی کرده باشند؛ فقط تهدید ...

پالایش یکم
ارزش روز و بازده صندوق پالایشی یکم در هر واحد به ۸۷۶۳ تومان یعنی بازده خرید به ۲۱.۳۷- درصد رسیده است، باشد که با گشایش‌ها کامروا شویم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۸
گشایش دولت نه گشایش افراد مربوط به دولت
و در مقابل گشاد کردن مردم و حقیقی ها
علی برکت الله
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
از اختلاس گران پست فطرت تر بورس بازان هستند
عبدالهی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
از اختلاس گران پست فطرت تر بورس بازان هستند،