بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶
مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری:

دستیابی به ضریب ۴۰ درصدی جذب سرمایه در دوشنبه‌های استارتاپی

مدیر ارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی از دستیابی به ضریب ۳۰ تا ۴۰ درصدی در جذب سرمایه توسط استارتاپ های شرکت کننده در رویداد دوشنبه های استارتاپی این صندوق در ۶ ماه گذشته خبر داد.
کد خبر : ۲۳۰۶۶۶

به گزارش بورس نیوز ، محمدحسین رضوانیان مدیرارزیابی سرمایه‌گذاری صندوق نوآوری وشکوفایی در رویداد جذب سرمایه در حوزه خودرو از رویدادهای مجازی" دوشنبه های استارتاپی صندوق نوآوری و شکوفایی" افزود: درخت دوشنبه های استارتاپی بعد از ۶ ماه اکنون بارور شده است، در حال حاضر با برگزاری ۹ رویداد شاهد بازخورد خوبی توسط سرمایه گذاران و هم استارتاپ های دیگری که در فضای اکوسیستم نوآوری کشور فعال هستند، بوده ایم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۲۰ استارتاپ در فرآیند نهایی شدن جذب سرمایه هستند. برخی از این استارتاپ ها سرمای مورد نیاز خود را از طریق سرمایه گذار جذب کرده اند و برخی نیز در قالب خدمات سرمایه گذاری صندوق توانسته اند سرمایه مورد نیاز خود را جذب کنند.

رضوانیان ادامه داد: با توجه به اینکه فرآید سرمایه گذاری یک فرآیند زمان بر است، صندوق نوآوری و شکوفایی از همه ابزارهای حمایتی خود استفاده می کند تا استارتاپ ها را در مسیر توسعه و جذب سرمایه کمک کند. خوشبختانه در رویداد حوزه سلامت که اولین رویداد دوشنبه های استارتاپی صندوق در اردیبهشت ماه سال جاری بود از ۶ استارتاپ حاضر برای چهار استارتاپ جذب سرمایه انجام شده است.

وی یادآور شد: رویداد امروز که رویداد حوزه خودرو است، دهمین رویداد از دوشنبه های استارتاپی است و این رویداد تا پایان سال ادامه خواهد داشت. امید است شاهد بارور شدن فعالیت استارتاپی در کشور باشیم.

در رویداد دوشنبه های استارتاپی حوزه خودرو امروز استارتاپ "بازار خوردو " پلتفرم آنلاین نیازمندی ها و خدمات خودرو، استارتاپ" تاکسی بورد" نمایشگر دیجیتالی به عنوان رسانه تبلیغاتی نوین در داخل تاکسی، استارتاپ " چارچرخ" سامانه هوشمند خدمات خودرو شامل ارایه خدمات ۲۴ ساعته در زمینه تعمیر، نگهداری خودرو، شناخت معایب خودرو ، استارتاپ " ماشین نو" بازارچه آنلاین لوازم یدکی خودرو با ایجاد ارتباط بین فروشندگان و خریداران لوازم یدکی خودرو به وسیله پلتفرم، استارتاپ "اینوباس" سرویس رزرواسیون حمل و نقل، فعالیت خود را به سرمایه گذاران ارایه کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر