بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده سالانه بود؛

افزایش ۳۰ درصدی حق بیمه صادر شده پارسیان

حق بیمه صادر شده توسط بیمه پارسیان در مهرماه، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش را به دنبال داشته و خسارت‌های پرداختی نیز در این دوره یکساله، همانند حق بیمه صادر شده ۱۷درصد رشد را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۳۰۹۱۶

«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه پارسیان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به پایان مهرماه سال جاری، میزان حق بیمه صادر شده (شامل قبولی اتکایی) خود را طی دوره یک ماهه حدوداً  ۲.۶۷۰ میلیارد ریال گزارش کرده، خسارت‌های پرداختی بیمه "پارسیان" به خسارت دیدگان نیز در مهرماه برابر با ۱.۶۴۵ میلیارد ریال بوده است.

حق بیمه صادر شده توسط بیمه پارسیان در مهرماه، نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته، خسارت‌های پرداختی نیز در این دوره، همانند حق بیمه صادر شده ۱۷درصد رشد را تجربه کرده است.

بیمه پارسیان از ابتدای سال مالی تاکنون، مبلغی بالغ بر ۱۷.۸۴۱ میلیارد ریال حق بیمه برای بیمه شوندگان خود صادر کرده، همچنین خسارت‌های پرداختی نیز ۸.۸۳۳ میلیارد ریال گزارش شده و به خسارت دیدگان پرداخت گردیده است، حق بیمه صادر شده نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی را تجربه کرده و خسارت‌های پرداختی نیز ۱۰ درصد رشد داشته است.

افزایش ۳۰ درصدی حق بیمه صادر شده پارسیان

بر پایه این گزارش، در بخش حق بیمه صادر شده "پارسیان"، بیشترین میزان را از ابتدای سال مالی تاکنون رشته بیمه‌های «ثالث-اجباری، درمان، بدنه خودرو، نفت و انرژی، زندگی-اندوخته و سایر» به خود اختصاص داده اند.

نمودار عملکرد رشته بیمه‌ها از ابتدای سال مالی تاکنون

«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده

بر اساس این گزارش، شرکت بیمه پارسیان در بخش خسارت‌های پرداختی از ابتدای سال مالی بیشترین میزان خسارت را در رشته بیمه‌های «ثالث-اجباری، درمان، بدنه خودرو، زندگی- اندوخته، حوادث سرنشین و سایر» از آن خود کرده که مبلغ ۸.۸۳۳ میلیارد ریال را به بیمه شدگان تحت بیمه خود پرداخت کرده است.

نمودار روند خسارت پرداختی از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه

«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده

بر پایه این گزارش، در شرکت بیمه پارسیان بیشترین میزان حق بیمه صادر شده را رشته بیمه «ثالث-اجباری» در تمامی ادوار به خود اختصاص داده و شاهد رشد این بخش در مقایسه با سال گذشته بوده‌ایم.

نمودار روند رشته بیمه «ثالث-اجباری» از ابتدای سال مالی تاکنون

«ثالث-اجباری» بیشترین حق بیمه صادر شده

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت بیمه پارسیان خبر داد؛

"پارسیان" موسس شرکت بیمه اتکایی پارس

در پی برگزاری مزایده شرکت بیمه پارسیان؛

"پارسیان" به بانک پارسیان وکالت فروش داد

«ثالث اجباری»، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده آبان ماه بوده است؛

رشد ۱۹ درصدی حق بیمه صادر شده "پارسیان"

سود ۴۹۱ ریال به ازای هر سهم این بیمه‌ای کسب شد؛

رشد محسوس ۲۰۳ درصدی سودآوری "پارسیان"

ارسال نظر