بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
تعادل زیر تابلوی بورس /۸/

صف‌های فرسایشی، سرمایه را خسته کرد

افزایش حجم مبنا و دامنه نوسان معاملات به چند برابر میزان فعلی، در کوتاه مدت به بهبود روند بازار سرمایه کمک کرده و می تواند از صف های مداوم بازار بکاهد.
کد خبر : ۲۳۱۰۵۶

صف‌های فرسایشی، سرمایه را خسته کرد

عباسعلی حقانی نسب رئیس هیات مدیره شرکت سبدگردان هدف در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص راهکار بهبود وضعیت بازار سرمایه بیان کرد: افزایش حجم مبنا و دامنه نوسان معاملات به چند برابر میزان فعلی، در کوتاه‌مدت به بهبود روند بازار سرمایه کمک کرده و می‌تواند از صف‌های مداوم بازار بکاهد.

وی افزود: مهم‌ترین اقدامی که باید انجام داد، از بین بردن صف‌های خرید و فروش است. تمام هیجان و ترس بازار از طریق این صف‌ها به کل بازار منتقل می‌شود و معتقدم باید تمام تلاش متولیان و مدیران بازار سرمایه، کنترل همین صف‌ها باشد. بازار سرمایه به خاطر همین صف‌ها روند فرسایشی پیدا کرده و تا وقتی صف‌ها جمع نشود، این وضعیت اصلاح نخواهد شد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

روند بورس صعودی است، مگر آنکه...

در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

راهکاری برای تعادل بورس

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
تا وقتی محدودیت دامنه نوسان هست، صف هم هست و تا وقتی صف هست هیجان کاذب و اردر ترس هست. از طرف دیگه تا زمانی که قالیباف اصل هست، شهامت حذف دامنه نوسان نیست، تازه اگر شانس بیاریم دامنه نوسان رو از این که هست کمترش نکنه.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
بورس فاقد مشخصه یک بازار است.دربازار هم امکان خریدوهم فروش وجود دارد.من میخواهم کالای خودرا بهرقیمتی بفروشم یامی خواهم کالایی رابهرقیمتی بخرم همین کاری که در بازارواقعی وجود دارداین ویژگی اصلادر این بازار نیست