بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
پتروشیمی امیرکبیر ۷۶درصد رشد درآمد بدست آورد؛

درآمد ۱۱.۳۱۴ میلیارد ریالی شکبیر

"شکبیر" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه، مجموع درآمد‌های شناسایی شده خود را طی این دوره ۷ ماهه، بالغ بر ۶۲.۱۴۹ میلیارد ریال گزارش کرده و رشد درآمد ۴۳ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۲۳۱۳۳۲

درآمد ۱۱.۳۱۴ میلیارد ریالی شکبیر در مهرماه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهرماه سال جاری، میزان درآمد شناسایی شده خود را برابر با ۱۱.۳۱۴ میلیارد ریال گزارش کرده که این درآمد، حاصل شده از دو بخش «فروش داخلی» و «فروش صادراتی» بوده است.

شرکت پتروشیمی امیرکبیر در مهرماه سال جاری، با افزایش درآمد ۳۲ درصدی در مقایسه با شهریورماه مواجه بوده، همچنین درآمد‌های ثبت شده این پتروشیمی نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۷۶ درصدی را به ثبت رسانده است.

"شکبیر" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه، مجموع درآمد‌های شناسایی شده خود را طی این دوره ۷ ماهه، بالغ بر ۶۲.۱۴۹ میلیارد ریال گزارش کرده و رشد درآمد ۴۳ درصدی را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته گزارش کرده است.

درآمد ۱۱.۳۱۴ میلیارد ریالی شکبیر در مهرماه

بر اساس این گزارش، "شکبیر" بیشترین میزان درآمد را در مهرماه، از بخش «فروش داخلی» با ۷.۹۷۰ میلیارد ریال بر عهده داشته که بیشترین میزان درآمد در این بخش را نیز محصول «پلی اتیلن سبک خطی» با ۲.۷۵۰ میلیارد ریال در اختیار داشته، همچنین این شرکت در بخش «فروش صادراتی» نیز درآمدی بالغ بر ۳.۳۴۳ میلیارد ریال را داشته و بیشترین میزان درآمد را در این بخش «پلی اتیلن سبک صادراتی» با ۲.۷۵۵ میلیارد ریال به خود اختصاص داده است.

میزان درآمدی که از بخش «فروش داخلی» بدست آمده در مقایسه با ماه گذشته افزایش ۱۷ درصدی را تجربه کرده، درآمد شناسایی شده از بخش «فروش صادراتی» نیز در مهرماه، رشد ۹۰ درصدی را به همراه داشته است.

نمودار عملکرد درآمد شرکت "شکبیر" از ابتدای سال مالی تا پایان مهرماه سال جاریدرآمد ۱۱.۳۱۴ میلیارد ریالی شکبیر در مهرماه

طبق این گزارش، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در مهرماه سال جاری، میزان فروش خود را در این دوره برابر با ۶۹.۰۰۳ تن به ثبت رسانده که مجموع فروش‌های داخلی و صادراتی است.

میزان محصول فروش رفته در بازار داخلی بالغ بر ۵۰.۹۷۰ تن بوده که بیشترین میزان فروش را در مهرماه «پلی اتیلن سبک خطی» با ۱۴.۱۶۳ تن به خود اختصاص داده، همچنین محصولات فروش رفته در حوزه صادراتی برابر با ۱۸.۰۳۳ تن بوده که محصول «پلی اتیلن سبک صادراتی» با ۱۴.۷۱۲ تن بیشترین میزان فروش صادراتی را در اختیار داشته است.

نمودار روند فروش محصولات شرکت پتروشیمی امیرکبیر از ابتدای سال مالی تاکنوندرآمد ۱۱.۳۱۴ میلیارد ریالی شکبیر در مهرماه

اشتراک گذاری :
ارسال نظر