بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
بیشترین حق بیمه صادر شده برای رشته بیمه «درمان» کسب شد؛

۱۱ درصد کاهش خسارت پرداختی "ودی"

بیشترین میزان حق بیمه صادر شده "ودی" در مهر ماه را رشته بیمه‌های «درمان» با ۶۹۶.۳۶۶ میلیون ریال، «ثالث-اجباری» با ۱۵۵.۸۵۰ میلیون ریال و «مهندسی» با ۱۳۳.۰۰۰ میلیون ریال در اختیار داشته اند. بخش رشته بیمه «درمان» در مهرماه افزایش ۱۵۹ درصدی را نسبت به شهریورماه داشته است.
کد خبر : ۲۳۱۴۸۷

کاهش ۱۱ درصدی خسارت پرداختی در مهرماه

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه خود منتهی به مهر ماه سال جاری، میزان حق بیمه صادر شده برای بیمه شدگان تحت نظارت خود بالغ بر ۱.۳۰۱ میلیارد ریال به ثبت رساند و خسارت پرداختی به خسارت دیدگان را هم برابر با مبلغ ۲.۱۲۲ میلیارد ریال گزارش کرد.

بیمه دی در مهرماه سال جاری، در بخش حق بیمه صادر شده افزایش ۱۴ درصدی را در مقایسه با شهریورماه به همراه داشت همچنین نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲۵۹ درصد رشد را در کارنامه خود به ثبت رساند.

کاهش ۱۱ درصدی خسارت پرداختی در مهرماه

میزان خسارت پرداختی "ودی" در مهرماه سال جاری در مقایسه با شهریور ماه، ۱۱درصد کاهش را به دنبال داشت اما؛ نسبت به مهرماه سال گذشته با افزایش ۱۷ درصدی مواجه بود.

بیمه دی از ابتدای سال مالی تا پایان مهر ماه سال جاری، میزان حق بیمه صادره خود را مبلغی بالغ بر ۵.۹۱۹ میلیارد ریال ارائه کرده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد ۱۳۷ درصد رشد را در پی داشته، میزان خسارت‌های پرداختی نیز از ابتدای سال جاری برابر با ۱۲.۹۶۹ میلیارد ریال بوده که رشد ۱۰ درصدی را گزارش کرده است.

عملکرد بخش رشته بیمه «درمان» از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماهکاهش ۱۱ درصدی خسارت پرداختی در مهرماه

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان حق بیمه صادر شده "ودی" در مهر ماه را رشته بیمه‌های «درمان» با ۶۹۶.۳۶۶ میلیون ریال، «ثالث-اجباری» با ۱۵۵.۸۵۰ میلیون ریال و «مهندسی» با ۱۳۳.۰۰۰ میلیون ریال در اختیار داشته اند. بخش رشته بیمه «درمان» در مهرماه افزایش ۱۵۹ درصدی را نسبت به شهریورماه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
"درمان" بیشترین سهم از حوض درآمدهای این بیمه‌ای را دارد؛

افزایش درآمد ۷۶درصدی "ودی"/ "ثالث" جایگاه دوم حق بیمه را گرفت

"درمان" بیشترین سهم از حوض درآمدهای این بیمه‌ای را دارد؛

افزایش درآمد ۷۶درصدی "ودی"/ "ثالث" جایگاه دوم حق بیمه را گرفت

ارسال نظر