بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

لطمه حقوقی‌ها به بازار با نوسانگیری روزانه

کارشناس بازار سرمایه گفت: رنج منفی به دلیل نوسان گیری بزرگان بازار و حقوقی هاست که موجب شده بازار به این وضعیت دچار شود.
کد خبر : ۲۳۱۸۹۶

لطمه حقوقی‌ها به بازار با نوسانگیری روزانه

قاسم صادقی در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: رنج بازار در حال حاضر نوسانی شده و رنج مثبت و منفی در کل بازار اتفاق می‌افتد.

کارشناس بازار سرمایه افزود: بخشی از این رنج منفی به دلیل نوسان گیری بزرگان بازار و حقوقی هاست که موجب شده بازار به این وضعیت دچار شود.

وی با بیان اینکه کلیت بازار مثبت است، گفت: ورود نقدینگی‌هایی که طی چند روز گذشته اتفاق افتاده روند مثبتی دارد و می‌توان امیدوار بود که ادامه روند بازار صعودی خواهد بود.

صادقی بیان کرد: زمانی که حجم زیاد در سهم‌های مختلف صورت می‌گیرد می‌تواند یک روند خوبی را بسازد و در حال حاضر پول‌هایی که در سایر بازاره‌ها بودند در حال ورود به بازار سرمایه هستند و این خبر خوبی است.

کارشناس بازار سرمایه تصریح کرد: در حال حاضر میانگین شاخص یک میلیون و ۳۳۰ هزار واحد است و اگر اتفاق خاصی نیفتد و حقوقی‌ها شیطنت نکنند از این محدوده پایین‌تر نخواهد آمد و با نقدینگی زیادی که به سهام‌های کوچک وارد شده، روند شاخص هموزن مثبت‌تر از شاخص کل خواهد بود.

وی با بیان اینکه لیدر‌ها در مثبت و منفی بازار اثرگذار هستند، خاطرنشان کرد: لیدری بازار فرهنگ غلطی است که در ذهن سهامداران نقش بسته، اما در حال حرکت به سمتی هستیم که سهامداران به این موضوع خواهند رسید که تعادل بازار بدون لیدر نیز ممکن است.

صادقی تاکید کرد: لیدری بازار در هفته آینده می‌تواند به سمت گروه‌های معدنی و پتروشیمی که مدت‌ها است لیدری بازار را ندارند حرکت کند و ظرفیت این موضوع را دارند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

پایانی برای فراز و فرود دسته جمعی نمادها/تکنیکال را جدی بگیرید

قائم مقام انجمن کارفرمایی صنعت پتروشیمی در گفت‌وگو با بورس نیوز:

خبری از تغییر نرخ خوراک پتروشیمی‌ها نیست

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

۳ راهکار برای تشکیل کانون سهامداران حقیقی

مدیر عامل گروه صنایع بهشهر ایران در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

گزینه‌ای امن برای سرمایه‌گذاران

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
هر چی که هست زیر سر این حقوقی ها است. آخرش ممنوع المعامله شون می کنند. من میدونم
رضا
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
ضربه کاری حقوقی ها به بازار بورس حالا حالاها جبران نشدنی هست! حقوقی هایی که قبلا با فروش آبشاری سهم باعث ریزش بازار شدند بایستی جریمه های سنگین بشوند. اعتماد مردم به بازار بورس به وسیله عرضه آبشاری سهم توسط همین حقوقی ها که با دستور سهامدار عمده شرکت ها (به این موضوع توجه کنید" سهامداران عمده شرکت ها") از بین رفت. الان همان حقوقی های زیر مجموعه سهامداران عمده مشغول نوسانگیری از سهامداران زیان دیده هستن!! اگر قانون منطقی (نه خلق الساعه) در رابطه با محدودیت فروش سهم توسط حقوقی ها و جریمه سنگین سهامداران عمده شرکت ها توسط سازمان بورس ابلاغ بشه تا حدی میتونه نتیجه بازدارنده داشته باشه. غیر از این... بازار شاهد بی اعتمادی سهامداران حقیقی نسبت به مسئولین سازمان خواهد بود!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
بزرگترین لطمه به بازار حجم مبناس که تا صحبت میشه حضرات برای جواب ندادن هفت سوراخ مخفی میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
بزرگترین لطمه به بازار حجم مبناس که تا صحبت میشه حضرات برای جواب ندادن هفت سوراخ مخفی میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
لیدر جدید بانکیان. وتجارت وبصادر
عباس قلی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۳
تا زمانی که کنترلی روی حقوقی ها نباشه وضع همینه .
یک سهمی که ۶۰ الی ۷۰ درصد اصلاح داشته .حقوقی میاد دوسه روز در قیمتهای کف نوسان گیری میکنند و نمیگذارند سهم رشد کند .
مثالی میزنم
مثلا سهم خودرو در ۱۰ روز از قیمت ۳۹۵ تومان تا ۴۲۰ تومان حقوقی داره نوسان گیری میکنه و نمیگذارند سهم رشد کند .
من در قیمت ۶۳۰ ت ورود کردم و حالا بعد از ۴ ماه قیمت سهم تا ۲۷۰ ت هم امد و من میانگین کم کردم ولی ۲ ماه هست بین ۲۷۰ تا ۳۵۰ میره و میاد و حالا بین ۳۹۰ تا ۴۲۰ نوسان گیری میشود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
پس دیگه واقعا باید خجالت بکشید که تمام فسادها زیر سر حقوقی های خودی بوده و در تمام این مدت حقیقی ها را با اتهاماتی از جمله بی تخصص و هیجانی بودن متهم می کردید و فساد های اقتصادی تان را انکار می کردید لعنت و نفرین و مرگ و بیماری و زندان و تقاص بر همه ی فاسدان
حاج مجید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
بزرگترین خلاف سازمان بورس این هست که اجازه میده دربورس با کارهای خلاف ،معامله گری کنند .درصورتیکه بازار بورس مثل بازار فرش باید مختص حقیقی ها باشد وچنانچه حقوقی خواست سهم بفروشد باید ازسازمان بورس مجوز بگیرد وسازمان بورس نظارت کند که وجوه بابت سهام فروخته شده توسط حقوقی هادرشرکت هزینه شود وبطور کلی خریدوفروش سهام توسط حقوقی ها نوعی قماربازی هست و وجوه دریافتی بابت فروش سهام در غیر مواردی که مربوطه حرام هست .
علی رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
نترسید بگذارید بازار رو حقیقی بچرخونه نترسید بخدا ضرر نداره کلا حقوقی رو ساقط کنید....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹
این حقوقیها کیا هستندخوب کاملا مشخصه خدا ازشون نگذره یه ذره دین و ایمان ندارند بجای اینکه بازا را نگه دارند مردم بیچاره را پودر میکنند الان همش دارن میگن مثبته به والله هنوز ۷۰ درصد تو ضرریم بابا به مقدار هم به ملت فکر کنید تازه اینهایی که وارد بورس شدند همه بی تجربه اند و متاسفانه از روی بد بختی و نبودن امنیت سرمایه گذاری در کشور و مشکلاتی که هست رو آوردن به بورس و صد البته که کار بسیار خوبیه و اگر مقامات بورس اعتماد مردم را جلب نمایند میتونه اقتصاد کشور را شکوفا کنه و انتظار زیادی هم از سازمان بورس نداریم جلوی همین بی دین ها ی حقوقی که دارند از حجم بالای تازه وارد سو استفادع میکنند و نوسان میگیرند جلوی اینها رو بگیرید همین و اگر هم نمیتونید حقوقی متخلف را به خود مردم معرفی کنید تامردم حقشون را از حلقوم این نامردها بکشن بیرون والله دیگع خسته شدیم بابا سود نخواستیم به خداوندی خدا با هزار بدبختی با نخوردن و وام و هزار درد ومرض دیگه این دوریال سرمایه رو جمع کردیم همان سرمایمون را بگیریم تا میاد یه ذره بهتر بشه سریع میزنند زمین بابا از خدا بترسید سرتون کردین تو برف و جشاتون بستین به والله همه اینها تاوان داره رحم کنید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
لعنت خدا بر این بی دین ها بابا از خدا بترسید مردم با بدبختی این دو ریال سرمایه رو جمع کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲
سطح معلومات شما بقدریست ک گویا حقوقدان هستید و ما قادر ب درک آن نیستیم
پس لطفا دیگه از این توضیحا نده ، حقوقی باید باشه ، باید نوسان بگیره تا کسانی ک بی علم وارد شدن مجبور ب خروج بشن و نون مارو آجر نکنن ، همین حقیقی ها پشت دست حقوقی ها صف فروش رو سنگین کردن