بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۹
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

بازگشت اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار

کارشناس بازار سرمایه گفت: اقداماتی که در قبال بازار صورت گرفت موجب شده بخشی از اعتماد از دست رفته به بازار بر گردد و شرایط بهتر شود.
کد خبر : ۲۳۲۰۸۷

بازگشت اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار

محسن عباسلو در گفت‌وگو با بورس نیوز درباره بازگشت بازار اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات که بازار با آن مواجه بود جنبه روانی بود که به آرامی اعتماد در حال بازگشت به بورس قرار دارد همچنین با انتخاب بایدن در آمریکا تنش‌های دوران ترامپ در حال پایان یافتن است، قیمت ارز تقریبا به ثبات نسبی رسیده و مشکل بی ثباتی آن رو به پایان است.

کارشناس بازار سرمایه افزود: تعطیلی دو هفته‌ای موجب شده بازار‌های دیگر به نوعی به رکود بروند همچنین پیش بینی‌ها در بلندمدت درباره ارز و سکه نزولی است و ملک و خودرو نیز دچار همین روند شدند و کسی برای سرمایه گذاری به سمت آن‌ها نمی‌رود.

وی گفت: تنها بازار باقی مانده برای سرمایه گذاری بازار بورس است که با توجه به ریزشی که داشت توانست نقدینگی را به خود جذب کند.

عباسلو با بیان اینکه رفتار‌ها نسبت به بورس در حال مثبت شدن است بیان کرد: اقداماتی که در قبال بازار صورت گرفت موجب شده بخشی از اعتماد از دست رفته به بازار بر گردد و شرایط بهتر شود.

کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: حجم بازار طی روز‌های اخیر افزایش یافته و به رقم مناسبی رسیده است و نشانه‌ای از بازگشت سرمایه گذاران به بازار است.

وی تصریح کرد: باید مدیریت صورت گیرد تا مصاحبه‌ها و صحبت‌های بی مورد درباره بازار صورت نگیرد و جو بازار ملتهب نشود.

عباسلو تاکید کرد: بازار هنوز ظرفیت روند صعودی را دارد و می‌تواند این روند را ادامه دهد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
مدیر سرمایه گذاری هلدینگ رازی در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

بارقه های امید در بازار سرمایه با چند اتفاق مثبت

کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

پیشنهادی برای بهبود اوضاع بورس

پرده‌برداری از آخرین سکانس هنرنمایی در نماد "ثباغ":

جناب ناظر سریال "میلیاردها " را ببین

ارسال نظر
نظرات بینندگان
سامان
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱
تحت عنوان بازار گردانی از سهامداران نوسانگیری میکنند و ملت را به ستوه آورده اند در نماد شپنا...
در اینروزها که سهامداران با زیان 50% در شپنا مواجه هستند و تنها چشم امیدشان به بهبود روند معاملات است ...گروهی خاص با کدهای شخصی و سوِ استفاده از امتیاز بازار گردانی در شپنا یویو بازی میکنند و از ابتدای شروع معاملات دهها بار سهم را منفی کرده و اقدام بخرید میلیونها سهم میکنند و دباره مثبت میکنند و همه را بفروش میرسانند و این چرخه تا انتهای دقایق پایانی بازار ادامه دارد و درست در موقعی که شرکتهای همگروه همگی صف خرید هستند شپنا اسیر دست بازار گردانانی فاسد گرفتار شده و یه تنها با اعصاب و روان و مال دهها هزار نفر سهامدار بازی میکنند و نمیگذارند مطابق با روند بازار و گروه سهم رشد کند تا بلکه سهامداران متضرر مقداری از زیانشان کاسته شود.... بازار گردانی ققط یک نام و مجوز برای غارت و چپاول سرمایه های مردم است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰
تا حجم مبنا حذف نشود هیچ اعتمادی به بازار نمیشود کرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
این حجم مبنا هزاران ضرر برای بورس دارد و شاید یک استفاده برای بورس چرا حذفش نمی کنن چند درصد از این حجم مبنا سو استفاده می کنن که حاضر به حذفش نیستن حضرات