بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به خروج پیامبران دروغین بورس از غار تنهایی و دزدان با انصافی که...
کد خبر : ۲۳۲۱۴۹

دزدان با انصاف و بمباران کدال

به گزارش بورس نیوز، باز بورس سبز شد و پیامبران دروغین بازار سرمایه از غار تنهایی سر برآوردند. مثلا طرف طوری تحلیل بورس بعد از لغو تحریم ها را می کند و با فرض لغو تحریم ها سیگنال خرید می دهد که تحلیلگران اکونومیست و... هنگ می کنند که نکند خبری شده که ما بی خبریم. اساتید بزرگوار کمی اهسته تر ‌لطفا.

بمباران کدال بعد از تکمیل خرید
بعضی شرکت ها هم انگار منفی های بازار برای شان فرصت بوده و در چند ماهی که سهم شان هر روز صف فروش بود و سهامداران بر سر و کله میزدند حتی یک خط شفاف سازی ندادند که ما چه می کنیم. اما حالا که احتمالا به قدر کفایت در قیمت های پایین خریده اند، کدال را به رگبار بسته اند و از چند قرارداد جدید همزمان رونمایی کرده اند. انتظار دارید ما هم باور کنیم این قراردادها ناگهان بر سرتان نازل شده؟

سورپرایزی از بهارستان
اهالی بهارستان این روزها شدیدا پرکار شده اند. مثلا در فصل سرما با توزیع قیر رایگان مشت محکمی بر دهان مخالفان می زنند و... گاهی هم آنچه خودشان تصویب کرده اند نقد میکنند و خیلی راحت می گویند بخشی از بودجه مثلا، ۵۵ درصدش حیف و میل می شود! فقط مانده ایم با وجود آنکه میدانند بعضی سیاست های داخلی چقدر مفسده زاست، چرا باز تصویب میکنند. اما امروز طرحی تصویب کردند که گویا هدفش خروج از برجام بوده، ولی بعضی دوستان اظهار نگرانی کردند مبادا بهانه جدیدی برای تحریم های بیشتر باشد. جالب اینجاست که وقتی نظر اقتصاددانان را در مورد تاثیر این طرح جویا می‌شویم، کمی سکوت می کنند و بعد می گویند ما چیزی نگوییم، بهتر است!

دزدان با انصاف بر سر چاه نفت
و اما زرشک طلایی بهترین عملکرد سال می رسد به ناظران شرکت ملی مناطق نفت خیز! گویا دزد به لوله ها زده و در طول ۲ سال هی لوله برده و هی لوله برده و در نهایت ۵ کیلومتر از خط لوله انتقال نفت از بی بی حکیمه به گوره، گم و گور شده! حالا بعد از ۲ سال بازرسان محترم کشف جرم کرده اند! دوستان خدا قوت. باور کنید دزدان با انصافی داریم، وگرنه با این دقت نظر آقایون تا حالا چاه نفت هم نباید سر جایش بود. ارزش لوله های سرقت شده ۵۰ میلیارد تومان بوده که اگر هزینه نصب مجدد لوله و گم و گور شدن مقداری دیگر لوله وسط کار و... را هم لحاظ کنیم حتما خیلی خیلی بیشتر از ۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
جمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
واقعآ
طاهری س مور
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۲۵
بادرود.یکم اینکه بازهم گلی به جمال شماکه فریادگوش خراش ملت که هیچ گوشی ازمسّولین نمی شنودش وفریادرسی نداردورساننده ای هم چنین شماآنرامی رسانیددوم اینکه همین بورسی که دربوق وکرناکرده اندراهم نمی گذارندملت یک ریال ازآن سودبگیردوروش سرکیسه کردن ملت راعوض کرده اندوملت راکامل غرق درضرربیشترکرده اندوماندگاردربورس چون دقیقامی داننددرچه سهمی ملت دوریال سوددارندوآنقدرآن سهم رادرقیمت کم نگه می دارندونوسان می گیرندکه ملت نتواندخارج شوندویاآنرابفروشدوسهام دیگرش راکه بازهم اعتمادی نداردمتعادل کنندسوم اینکه هیچ نمادی ارزنده نشان نمی دهندیا باهم مثبت می شوندیامنفی ومثبت هم آنطورنیست که ملت به سودبرسند بلکه برای نوسان گیری خودشان وآخراینکه به هیچ چیزاین ملت رحم نمی کنندپولشان راکه بالاکشیدن روح وروان ملت رانابودکرده اندتاجایی که به حالت مرگ خواستن ازخدارسبده.باسپاس