بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
بیشترین میزان فروش "غشان" در آبان ماه را محصول «انواع شیر» با ۲.۵۸۸ تن به خود اختصاص داده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز به میزان فروش ۲۰.۴۸۷ تن دست یافته است.
کد خبر : ۲۳۲۲۲۹

«شیر» پرفروش ترین محصول

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری، میزان درآمد حاصل شده را از فروش محصولات تولیدی خود بالغ بر ۳۴۵.۹۳۳ میلیون ریال به ثبت رسانده و مجموع درآمد‌های خود را از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه مبلغی بالغ بر ۲.۴۹۷.۱۰۲ میلیون ریال گزارش کرده است.

«شیر» پرفروش ترین محصول

میزان درآمد حاصل شده از ابتدای سال جاری شرکت "غشان"

مجموع درآمد حاصل شده شرکت "غشان" در آبان ماه، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۶۷ درصد افزایش را در پی داشته و درآمد‌های شناسایی شده از ابتدای سال جاری نیز تاکنون رشد ۴۷ درصدی را در به دنبال داشته است.

«شیر» پرفروش ترین محصول

نمودار میزان فروش محصولات "غشان" از ابتدای سال مالی

بر پایه این گزارش، میزان فروش شرکت شیر پاستوریزه پگاه خراسان در آبان‌ماه، ۴.۰۸۳ تن گزارش شده که این مقدار در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۹ درصدی را تجربه کرده، از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه میزان فروش محصولات این شرکت بالغ بر ۳۲.۸۶۸ تن گزارش شده است.

«شیر» پرفروش ترین محصول

نمودار میزان فروش محصول شیر از ابتدای سال مالی

بر اساس این گزارش، بیشترین میزان فروش "غشان" در آبان ماه را محصول «انواع شیر» با ۲.۵۸۸ تن به خود اختصاص داده و از ابتدای سال مالی تا پایان آبان ماه نیز به میزان فروش ۲۰.۴۸۷ تن دست یافته است.

«شیر» پرفروش ترین محصول

اشتراک گذاری :
ارسال نظر